رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس: سهمیه تماشاگران ایرانی در جام جهانی قطر سه برابر شد

در بازی‌های تیم ملی فوتبال کشورمان در دوره‌های قبل در جام جهانی فوتبال سهمیه تماشاگران ایرانی 3 هزار نفر در هر بازی بود.

رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس: سهمیه تماشاگران ایرانی در جام جهانی قطر سه برابر شد

احمد راستینه رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس گفت: با رایزنی‌ها و پیگیری‌های انجام شده سهمیه تماشاچیان ایرانی در مسابقات تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی فوتبال در قطر به سه برابر افزایش یافت.

وی افزود: در بازی‌های تیم ملی فوتبال کشورمان در دوره‌های قبل در جام جهانی فوتبال سهمیه تماشاگران ایرانی 3 هزار نفر در هر بازی بود که این میزان در مسابقات جام جهانی قطر به 9 هزار نفر در هر بازی افزایش یافته است.

رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌ها و رایزنی‌های انجام شده بنا بود تا میزبانی بخشی از تماشاچیان و تیم‌های حاضر در مسابقات جام جهانی در قطر در جزیره کیش انجام شود و بعضی از تیم‌ها برای انجام تمرین‌هایشان از فضاهای موجود در جزیره کیش استفاده کنند.

راستینه خاطرنشان کرد: متاسفانه به دلیل آماده‌سازی و فراهم آوردن زیرساخت‌ها در جزیره کیش حضور تیم‌های حاضر در جام جهانی قطر برای انجام تمرینات و برنامه‌های خود در جزیره کیش منتفی شد و فقط ما خواهیم توانست میزبانی بخشی از تماشاچیان و گردشگران را که برای تماشای مسابقات به قطر آمده‌اند را داشته باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها