رویانیان: فتح‌الله زاده همیشه می‌گوید پول ندارم!

فتح‌الله‌زاده اخلاقش اینطوری است! همیشه می‌گوید پول ندارم و بی‌پولم!

رویانیان: فتح‌الله زاده همیشه می‌گوید پول ندارم!

تیم ملی طی روزهای آتی راهی قطر خواهد شد تا ششمین حضورش در جام جهانی را تجربه کند و اینبار مقابل انگلیس، ولز و آمریکا در سودای صعود و تاریخ‌سازی در این رقابت‌ها باشد.

محمد رویانیان، مدیرعامل اسبق پرسپولیس با اشاره به شرایط تیم ملی پیش از اعزام به این مسابقات گفت: آرزوی همه ایرانیان این است که تیم ملی در جام جهانی بدرخشد در حد خوب و بسیار قابل قبول بتواند آنجا بازی کند و حداقل از مرحله گروهی صعود کند. کاری سخت پیش روی تیم ملی است اما بازیکنان ایرانی همیشه نشان داده‌اند عاشق کارهای بزرگ و اتفاقات جالب هستند.

وی در خصوص اینکه بعضی توقع کسب نتیجه مقابل انگلیس را دارند اینطور گفت: آرزوی مردم پیروزی تیم ملی مقابل انگلیس و آمریکا است. وقتی بتوانیم مقابل این دو تیم برنده شویم خود به خود ولز هم در میان این دو قرار می‌گیرد. البته باید قبول کرد که قدرت انگلیس خیلی بالاست. اما از یاد نبریم که در دو جام جهانی قبلی مقابل آرژانتین و بعد از آن برابر اسپانیا و پرتغال چه نمایش جالبی را شاهد بودیم. به نظرم با این تفکر از سوی بازیکنان و خصوصا کادرفنی، باید نسبت به کسب نتیجه کاملا امیدوار بود.

مدیر عامل اسبق پرسپولیس گفت: روند آماده‌سازی تیم خوب و پویا بود. بچه‌ها آمادگی دارند و هم قسم شدند که بهترین بازی خودشان را ارائه بدهند. 

رویانیان درباره اینکه کدام بازیکن ستاره تیم می‌شود، گفت:‌همه بازیکنان تیم ستاره هستند! طارمی که ستاره هست و انشاالله همه ستاره بشوند از گلر تا مهاجمان تیم. هر کدام از آنها به تنهایی توانسته‌اند نقش پررنگی در تیم‌های باشگاهی خود و حتی تیم ملی طی سال‌های اخیر داشته باشند و مسلما در قالب تیمی و تیم ملی نیز قادر به رقم زدن اتفاقات بزرگ خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه در این رقابت‌ها طرفدار برزیلی‌هاست و امیدوار است جام این‌بار در قطر به این تیم برسد گفت: خب ابتدا طرفدار تیم خودمان هستم ولی به برزیل هم علاقه دارم و فکر می کنم این تیم قهرمان می‌شود. رقبای سختی در مسیر قهرمانی خواهند داشت، آرژانتین و فرانسه و حتی انگلیس علیرغم نتایج ضعیفی که طی چند وقت اخیر گرفته‌اند، هم شانس زیادی خواهند داشت.

مدیرعامل اسبق پرسپولیس درباره اینکه مدیرعامل استقلال می گوید پول ندارد، با توجه به رفاقتی که با وی دارد این‌طور گفت: فتح‌الله‌زاده اخلاقش اینطوری است! همیشه می‌گوید پول ندارم و بی‌پولم!

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها