این چهار بازیکن از لیست تیم ملی خط خوردند

ستاره سپاهان که اتفاقات برخلاف خواسته‌هایش پیش رفت و در نهایت نتوانست نظر کی‌روش را برای سفر به قطر، جلب کند.

این چهار بازیکن از لیست تیم ملی خط خوردند

باز بودن درهای تمرین تیم ملی به روی خبرنگاران و عکاسان باعث شد تا آخرین خط‌خورده‌های لیست تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام جهانی مشخص شود.

میلاد سرلک، محمدرضا اخباری، سامان فلاح و امید نورافکن، چهار بازیکن شاخص لیست‌های تیم ملی در اردوهای ارزیابی فنی بودند که امروز در تمرین تیم ملی حضور ندارند تا به این ترتیب رویای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ برای آنها به پایان برسد.

در این بین، سرلک و فلاح به عنوان دو بازیکنی که در اردوی اتریش هم تیم ملی را همراهی کردند در کنار امید نورافکن که پای ثابت تمام اردوهای تیم ملی از مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی بود، احتمالا سخت‌تر از سایر جامانده‌های تیم ملی از جام جهانی، با این موضوع کنار خواهند آمد.

محمدرضا اخباری نیز به عنوان یکی از دروازه‌بان‌های منتخب کی‌روش از لیگ برتر تا آخرین روزهای پرواز تیم ملی به قطر، ملی‌پوشان را همراهی کرد اما در نهایت، بخت حضور در این تورنمنت بزرگ را به دست نیاورد.

نکته اینکه سامان فلاح، به عنوان جوان‌ترین عضو حاضر در لیست تیم ملی، به عنوان یکی از بازیکنان ثابت اردوهای تیم ملی از ابتدای حضور کی‌روش، گزینه‌ای محتمل برای حضور در لیست نهایی ایران در جام جهانی به شمار می‌رفت تا با حضورش میانگین سنی تیم ملی را هم پایین آورده و از طرف دیگر تجربه گرانبهای جام جهانی را هم به کارنامه‌اش در این سن پایین اضافه کند.

میلاد سرلک که در دوره کی‌روش نیز به مانند اسکوچیچ عضو ثابت همه اردوهای تیم ملی بود، با وجود بازی در برابر سنگال به صورت فیکس، در نهایت فرصت حضور در جام جهانی را پیدا نکرد. چه بسا مصدومیت و دوری‌اش از ترکیب پرسپولیس در مقطع اخیر نیز در نظر کی‌روش موثر بوده است.

اما احتمالا بزرگ‌ترین غایب لیگ برتر در جام جهانی امید نورافکن است. ستاره سپاهان که اتفاقات برخلاف خواسته‌هایش پیش رفت و در نهایت نتوانست نظر کی‌روش را برای سفر به قطر، جلب کند. 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها