ماجدی: من طراح لباس تیم ملی نیستم

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به انتقاد از طرح پیراهن تیم ملی واکنش نشان داد.

ماجدی: من طراح لباس تیم ملی نیستم

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به انتقاد از طرح پیراهن تیم ملی واکنش نشان داد.

میرشاد ماجدی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال کشورمان درباره شرایط این تیم اظهار داشت: تیم ملی در اختیار نبی است. او گزارشات را به هیات رئیسه می‌دهد. حال و احوال تیم ملی خداراشکر خوب است. فرآیند اعزامشان هم انجام شده، فردا هم رونمایی پیراهن تیم ملی را خواهیم داشت. بقیه‌اش به امید خدا است.

وی در خصوص برگزاری دو جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، عنوان کرد:  خوشحالیم که جلسه هیات رئیسه بعد از مدت‌ها با حضور همه اعضا برگزار شد. شهره موسوی هم در جلسه بود. مصوبات خوبی هم انجام شد. بیشتر آن در خصوص بحث های جام جهانی و تیم بزرگسالان کشورمان بود.

وی در مورد اوضاع کمیته جوانان فدراسیون فوتبال، گفت: تیم ملی زیر 20 و زیر 17 سال ما خداراشکر بعد از استعدادیابی‌هایی که انجام دادیم و از مرحله مقدماتی صعود کردند، برای مسابقات نهایی و انتخابی جام جهانی آماده می شوند. هفته آینده هم تیم ملی زیر 23 سال ما برای دو بازی دوستانه با تیم ملی زیر 21 سال بلاروس در این کشور حضور خواهد داشت. تیم ملی زیر 17 سال ما هم تمریناتش از این هفته آغاز می شود. تیم زیر 15 سال ما هم در اردو است. تا چند روز آینده به مسابقات کافا اعزام می شود.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد گفته می‌شود ماموریت رسیدگی به پرونده VAR‌را دارد، عنوان کرد: نه، من نیستم. تا زمانیکه مسئولیت داشتم پیگیر کار بودم ولی این پیگیری به عهده افشاریان رئیس کمیته داوران گذاشته شد. قرار شد گزارشی ارائه بدهند. ان شاءالله با هماهنگی هیات رئیسه و فدراسیون فوتبال جلو برویم.

ماجدی در خصوص قهرمانی فوتبال ساحلی در جام بین قاره‌ای، گفت: تبریک می گویم. قهرمانی برای هر کدام از رده‌ها و تیم‌های ما اتفاق بیفتد باعث افتخار است. ان شاءالله این پیروزی ها ادامه پیدا کند.

وی در مورد رونده آماده سازی تیم ملی در جام جهانی، اظهار داشت: به هرحال هرآنچه کادرفنی تیم ملی خواسته، تاج و همکارانش آماده می کنند. امیدواریم یک تیم پرقدرت و پرفروغ را در جام جهانی ببینیم. قطعا وقتی تغییر سرمربی انجام شد، تمام نگاه‌ها این بود که بهترین ها برای تیم ملی اتفاق بیفتد. ما هم امیدواریم برای اولین بار صعود به دور دوم را داشته باشیم.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد اینکه 2 هفته به جام جهانی مانده و تیم ملی هنوز اسپانسر ندارد، گفت: شرکت ها باید در مناقصات و مزایدات شرکت کنند. زمان ما کم است ولی فکر می کنم بتوانیم یک اسپانسر خوب را برای تیم ملی بگیریم.

ماجدی در خصوص اینکه برخی معتقدند با توجه به نتایج اخیر حریفان صعود تیم ملی ایران خیلی راحت رقم می خورد، عنوان کرد: هر تیمی در جام جهانی شرکت می کند برای این است که خودش را به 16 تیم و سپس 8 تیم برساند. هیچ تیمی به راحتی اجازه نمی دهد تیم های دیگر از آن عبور کنند. تیم ملی کشور ما هم از این قاعده مستثنی نیست ولی  بازی هایی را که ما دیدیم مخصوصا بازی ایران با اروگوئه و سنگال، بازی  انگلیس برابر ایتالیا و آلمان، بازی آمریکا و همچنین بازی ولز را دیدیم به تیم ملی فوتبالمان خوشبین شدیم. اگر به همین شرایط پیش برود صعودمان غیرممکن نیست.

وی در مورد اینکه شهره موسوی پس از ماه ها غیبت در جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال شرکت کرد و اوضاع فوتبال بانوان در این مدت خوب نبود، گفت: من با این قسمت موافق نیستم. هم تیم ملی زیر 15 سال و هم تیم ملی بزرگسالان علیرغم اینکه سرمربیانشان را تغییر دادیم و خیلی از بازیکنان تیم بزرگسالان ما با فدراسیون همکاری نکردند ولی هر دو تیم نایب قرهمان کافا شدند. یعنی کار زمین نمانده بود.

ماجدی تصریح کرد: در مورد اینکه خانم موسوی می‌تواند حضور داشته باشند قطعا می‌تواند. من اطلاعی از پرونده او ندارم چون در صلاحیت ما نیست. طبق اساسنامه ما، او کمافی‌السابق نایب رئیس بانوان و نایب رئیس سوم است و حضورش در هیات رئیسه قانونی است.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد اینکه پیراهنی در یک غرفه برای فروش عرضه شده که گفته می‌شود طرح اصلی پیراهن تیم ملی در جام جهانی است، گفت: پیراهنی که شما دیدید را من ندیدم. پیراهن را قرار است فردا رونمایی کنیم. نمی‌دانم چگونه زودتر این اتفاق افتاده است!

ماجدی پس از دیدن عکس‌های این پیراهن و انتقاد خبرنگاران از طرح آن، عنوان کرد: جنس آن فکر نمی‌کنم همین باشد. طرحش تقریبا ساده است. تقریبا چنین چیزی است، حالا مقداری... همه تیم‌ها ساده می‌پوشند. من طراح نیستم. طراحی انجام می‌شود. ان‌شاالله یک پیراهن خوب وارد میدان خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها