حمد نوراللهی دور از لیست شباب الاهلی

احمد نوراللهی که هفته گذشته به طور نگران کننده‌ای پس از مصدومیت زمین را ترک کرده بود در لیست بازی امروز تیمش حضور ندارد.

حمد نوراللهی دور از لیست شباب الاهلی

در هفته هشتم لیگ امارات، تیم شباب الاهلی در حالی با نتیجه 2-1 موفق به کسب پیروزی مقابل العین شد که احمد نوراللهی 79 دقیقه در ترکیب تیمش به میدان رفت و در نهایت نیز مصدومیت باعث شد تا او جای خود را به یوسف جابر بدهد.

نوراللهی پس از برخورد شدید با بندر الاحبابی مدافع راست العین، از ناحیه زانو آسیب دید و  لئوناردو ژاردیم تصمیم به تعویض او گرفت. مصدومیت هافبک دفاعی موثر تیم ملی در فاصله 20 روز تا جام جهانی نگرانی‌های زیادی را به وجود آورده است.

با این حال نوراللهی در شرایطی که گفته می‌شد مصدومیتی جدی متوجهش نشده در بازی امروز تیمش مقابل البطائح در لیست این تیم اماراتی حضور ندارد و باید دید در نهایت وضعیت او چه خواهد شد.

احمدنور در تمام بازی‌های ایران در راه صعود به جام جهانی در تیم اسکوچیچ حضور داشت و بسیار امیدوار است اولین جام جهانی خود را تجربه کند. در شرایطی که سرمربی و تیم شباب الاهلی خبر خاصی از وضعیت احمد نداده‌اند باید دید در ۱۶ روز باقی مانده تا جام جهانی آمادگی این هافبک دفاعی چقدر خواهد بود.

شباب الاهلی پیش از جام جهانی به غیر از بازی امروز یک مسابقه دیگر با النصر دارد و شاید احمدنور در آن بازی به لیست این تیم برگردد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها