دربی پایتخت؛ این بار بدون کری خوانی!

برهمین اساس است که بی تردید شاهد یک دربی خاص و البته تماشایی در هفته دوازدهم خواهیم بود.

دربی پایتخت؛ این بار بدون کری خوانی!

جنگ هواداران دو تیم پرسپولیس و استقلال در دهه 90 به اوج خود رسید. اگر در روزگاری علی پروین به فرودگاه می رفت تا از کاروان قهرمان استقلال در آسیا استقبال کند و پورحیدری و امیر قلعه نویی همواره در مصاحبه هایشان از ارادت و علاقه قبلی خود به علی پروین به عنوان اسطوره پرسپولیس خبر می دادند، در دهه 90 و با به راه افتادن فضای مجازی رفته رفته عداوت و دشمنی بین هواداران دو تیم به اندازه ای رسید که در پایان برخی دربی ها شاهد درگیری برخی از هواداارن دو تیم و حتی جرح و مرگ چند هوادار بودیم.

اما به نظر می رسد دربی پیش رو باز هم قرار است در شرایط متفاوتی برگزار شود.

حالا پس از قهرمانی بدون خوشحالی استقلالی ها در سوپرجام، علی کریمی و سروش رفیعی به تیم رقیب تبریک می گویند و عارف غلامی و چند بازیکن استقلال این قهرمانی را به پرسپولیسی ها هم تبریک می گوید و هشتگ پرسپولیس را کنار نام استقلال حک می کند.

و حالا کافی است نگاهی به فضای مجازی و بازخورد هواداران پرسپولیس داشته باشیم تا شاهد استقبال آن ها از قهرمانی رقیب ازلی و ابدی شان باشیم. استقبالی که نه مثل دعوت پرسپولیسی ها به ورزشگاه آزادی برای تشویق استقلال برای فرار از لیگ دسته سوم به دستور علی پروین ظاهری است و نه شعاری و شعار زده.

به نظر می رسد حالا کری های دو تیم فقط و فقط به 90 دقیقه ختم می شود و هواداران دو تیم پرسپولیس و ساتقلال دیگر مثل سابق قرار نیست با ادامه این کری ها حتی تا پای جان خود پیش بروند.

برهمین اساس است که بی تردید شاهد یک دربی خاص و البته تماشایی در هفته دوازدهم خواهیم بود. دربی 99 که شاید به جای شهرآورد می توان نامش را "مهرآورد" گذاشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها