فتاحی: سازمان لیگ سال پیش اشتباه کرد، الان می‌خواهد تکرار کند

براساس ماده 49 ، شخصی که کارت زرد یا قرمز می‌گیرد از همان مسابقات محروم می‌شود.

فتاحی: سازمان لیگ سال پیش اشتباه کرد، الان می‌خواهد تکرار کند

سعید فتاحی در خصوص بازی سوپرجام استقلال مقابل نساجی گفت: همه چیز خوب است، تیم خوب تمرین کرده است. امروز هم در خصوص وضعیت زمین پیگیری کردیم. تشکر می‌کنم از باشگاه مس که تلاش خودشان را انجام دادند. چمن ورزشگاه کوتاه شده و همین الان هم در حال رسیدگی هستند. قول دادند که قبل از بازی هم به چمن آب بدهند تا شرایط زمین بهتر باشد. مشکل خاصی نیست و امیدوارم بازی خوبی انجام شود.

معاون ورزشی استقلال در خصوص قانون سازمان لیگ و اعمال کارت قرمز سوپرجام روی بازی‌های لیگ گفت: نظر بنده یا نظر آقایان مهدی یا کشوری فرد ملاک نیست. ملاک آیین‌نامه‌ای است که در سازمان لیگ تدوین شده و به تصویب هیئت رئیسه فوتبال رسیده است. اگر این قانون تغییر کرده باشد باید برابر همان قانون در هیئت رئیسه فدراسیون تصویب شود. براساس ماده 49 ، شخصی که کارت زرد یا قرمز می‌گیرد از همان مسابقات محروم می‌شود. یعنی شخصی که در این مسابقه کارت قرمز می‌گیرد باید از سوپرجام بعدی محروم شود. حالا برخی می‌گویند که شاید استقلال نیاید، خب مشکلی نیست. استقلال نیامد، هیچ محرومیتی در کار نیست. اگر آن بازیکن محروم در پنجره راهی تیمی دیگر شد که در سوپرجام حضور داشت، آن بازیکن محروم است.

وی ادامه داد: اگر یادتان باشد، 6-7 سال پیش، بازیکنی که در جام حذفی بازی می‌کرد و قرمز می‌گرفت ما در اولین بازی لیگ آن مربی یا بازیکن را محروم می‌کردیم. بحث ما الان بحث محرومیت انضباطی نیست. محرومیت انضباطی شامل همه رقابت‌ها می‌شود. ما در آن زمان با یک سری کارشناس صحبت کردیم و به این نتیجه رسیدیم که اگر یک بازیکن در حذفی اخراج می‌شود، باید از بازی بعدی در همان رقابت محروم شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها