جنگ 150 هزار دلاری میان رسول‌پناه و پرسپولیس!

رسول‌پناه به دنبال طلبش است که به واسطه آن یک حساب باشگاه نیز بسته شده و روز 22 آبان قرار است در دادگاه با واحد حقوقی باشگاه پرسپولیس روبه‌رو شود.

جنگ 150 هزار دلاری میان رسول‌پناه و پرسپولیس!

خبرسازترین مدیرعامل چند وقت اخیر سرخپوشان اکنون این باشگاه را درگیر پرونده مالی سنگینی کرده و درویش و تیم مدیریتی کنونی این باشگاه به دنبال پایان دادن به این ماجرا هستند.

مدیرعامل پرسپولیس که چندی پیش در کنایه به اقدام مهدی رسول پناه بدون نام بردن از وی، مدعی شده بود که این مدیرعامل در زمان قبول این سمت ادعا کرده بود که مبالغی را به عنوان اسپانسر در اختیار سرخپوشان قرار می‌دهد، اکنون با در اختیار داشتن مصوبه مربوط به پرداختی‌هایش، به دنبال دریافت آن است و شکواییه‌ای نیز در این زمینه علیه باشگاه شکل داده است.

رسول پناه که بیشتر هواداران فوتبالی او را به واسطه حملات کلامی و جملات سنگینی که متوجه بازیکنان و اعضای پرسپولیس کرده بود می‌شناختند، اکنون خواهان دریافت طلب 150 هزار دلاری خود شده است. مبلغی که در زمان حضور در این باشگاه برای پرداخت بدهی گابریل کالدرون هزینه کرده بود.

باشگاه پرسپولیس مدعی است که این مبلغ در آن زمان از سوی وی به عنوان کمک هواداری از سوی رسول پناه اعلام شده بود اما در ادامه با شرایط شکل گرفته و احتمال برکناری او، این مدیرعامل جنجالی مصوبه هیات مدیره در این زمینه را امضا کرده و اکنون خواهان دریافت آن شده است. مصوبه‌ای که در آن مقطع گفته می‌شود دیگر اعضای هیات مدیره با آن مخالفت کرده بودند.

به هرحال اکنون مهدی رسول‌پناه به دنبال طلبش است که به واسطه آن یک حساب باشگاه نیز بسته شده و روز 22 آبان قرار است در دادگاه با واحد حقوقی باشگاه پرسپولیس روبه‌رو شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها