کمک مرفاوی به کی‌روش

کارلوس کی‌روش به تازگی 11 بازیکن رده سنی جوانان و امید را به اردوی تیم ملی دعوت کرده است.

کمک مرفاوی به کی‌روش

از جمع این بازیکنان دو بازیکن عضو تیم ملی جوانان و بقیه بازیکنان رده سنی امید هستند و پیش‌تر هم برای تیم امید در بازی های قهرمانی زیر 23 سال آسیا بازی کرده اند. البته دو عضو تیم ملی جوانان هم عضو تیم امید بوده‌اند. این بازیکنان توسط صمد مرفاوی، سرمربی تیم ملی جوانان به کی روش معرفی شده‌اند.

محمد قربانی (سپاهان)، امیرعلی صادقی (استقلال)، محمدحسین اسلامی (ذوب‌آهن)، محمدامین حزباوی (فولاد)، سامان تورانیان (مس کرمان)، آریا برزگر (نفت مسجدسلیمان)، سینا عبداللهی (نفت مسجدسلیمان)، احمد شریعت‌زاده (صنعت نفت آبادان)، محمدمهدی احمدی (پرسپولیس)، علیرضا باویه (فولاد) و مهدی هاشم‌نژاد (تراکتور) یازده بازیکنی هستند که از سوی کارلوس کی‌روش به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند.

کارلوس کی‌روش، این بازیکنان را به نیت جوان‌سازی تیم ملی بعد از جام جهانی به اردوی تیم ملی دعوت کرد و از همه مهم‌تر در نظر داشت، تمرینات تیم ملی در روزهای منتهی به جام جهانی در غیاب لژیونرها با کیفت خوبی برگزار شود. اما از آن‌جایی که شناخت کافی از بازیکنان رده سنی امید نداشت، از صمد مرفاوی تقاضا کرد تا یازده بازیکن در رده سنی امید به او معرفی کند. می‌توان از صمد مرفاوی باید به عنوان دستیار پنهانی کارلوس کی‌روش در این روزها نام برد، مربی‌ای که ماموریت مهمی پیش رو دارد. او اسفند ماه به همراه تیم ملی جوانان به تاشکند می رود تا در مسابقات انتخابی جام جهانی شرکت کند. این مسابقات با حضور 16 تیم برگزار می شود که چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی راهی جام جهانی خواهند شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها