دیدار دبیرکل فدراسیون و سفیر ایران در قطر

صبح امروز دبیرکل فدراسیون و سفیر ایران در قطر دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

دیدار دبیرکل فدراسیون و سفیر ایران در قطر

صبح امروز داود پرهیزکار، سرپرست دبیرکلی فدراسیون ضمن حضور در سفارت جمهوری اسلامی ایران در قطر با حمیدرضا دهقانی سفیر کشورمان در قطر دیدار و گفت و گو کرد.

در ابتدای این نشست، پرهیزکاری ضمن تقدیر و تشکر از فرصت دیدار با دهقانی و حمایت‌ها و تلاشهای سفارت در خصوص جام جهانی گفت: تیم ملی فوتبال در میان ۳۲ تیمی حضور دارد که در جام جهانی به میزبانی قطر رقابت می‌کنند. سفارت کشورمان در قطر نقش بسیار پررنگ و خطیری را بر عهده خواهد داشت و قطعا شما و همکارانتان می‌توانید در این مسیر ضمن حمایت‌های همیشگی از تیم ملی اقدامات خوب و موثری نیز در ارتباط با هواردان پر شور کشورمان نیز داشته باشید.

دهقانی، سفیر کشورمان در قطر ضمن ابراز خرسندی از تثبیت وضعیت فدراسیون، گفت: از ثبات مدیریتی که در آستانه این رویداد بزرگ ورزشی در فدراسیون فوتبال بوجود آمده خرسند هستیم. فوتبال کشورمان اتفاق بزرگی را پیش رو دارد و همه ما باید در مسیر موفقیت تیم ملی و شادی هواداران تیم ملی تلاش کنیم.

در ادامه نشست طرفین در خصوص شرایط حضور تیم ملی و هواداران، اقدامات فرهنگی، برنامه های فدراسیون و سفارت در حین برگزاری جام جهانی گفت‌وگو کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها