شومن بازی بس است آقای کریمی!

شاید عطش دوباره دیده شدن باعث شد شاهد نشستن فیروز کریمی روی نیمکت نفت آبادان باشیم.

شومن بازی بس است آقای کریمی!

روز گذشته نفت آبادان برابر مس کرمان قرار گرفت. این بازی به علت نزدیک بودن امتیازات این دو تیم حساسیت بالایی داشت. در نهایت مس کرمان با گل های محمدامین کاظمیان و محمدصالح محمدی از سد نفت آبادان گذشت تا نفتی های آبادان با 5 امتیاز قعرنشین باقی بمانند.

بازی با مس کرمان، چهارمین دیداری بود که آبادانی ها در فصل جدید با فیروز کریمی انجام دادند. برزیل ایران در چهار دیدار گذشته خود با هدایت فیروز کریمی فقط یک امتیاز کسب کرده است و در مجموع با 5 امتیاز قعرنشین است.

فیروز کریمی در حالی هدایت نفت آبادان را قبول کرد که شرایط مالی و همچنین شرایط جدولی این تیم را می دانست. ماموریت فیروز کریمی نجات نفت آبادان از شرایط سخت بود اما نه تنها این ماموریت ناموفق بود بلکه اوضاع برای آبادانی ها وخیم تر هم شد تا دوستداران فوتبال در شهر آبادان منتظر سومین مربی خود در فصل جدید باشند. فیروز کریمی با شومن بازی سعی می کند ضعف های تاکتیکی خود را از چشم همه پنهان کند، در کنفرانس های مطبوعاتی شوخی می کند و صحبت هایی را انجام می دهد که مرتبط به بازی نیستند و این صحبت ها و شوخی ها بیشتر دیده می شوند تا ضعف تاکتیکی نفت آبادان و عملکرد بد فیروز کریمی در چند دیدار اخیر. 

هواداران نفت آبادان محو یک نمایش بی سر و ته شده اند که فیروز کریمی و مسئولین این تیم به راه انداخته اند. بازیکنان تیم علیه مربی قبلی خود کودتا می کنند و به جای اینکه مسئولین با بازیکن برخورد کنند، مربی را کنار می گذراند. بازیکن سالاری در نفت آبادان به شدت به چشم می آید و همین موضوع در سال های اخیر به این تیم ضربه زده است. بازیکن باید بداند از تیم بزرگ تر نیست حتی اگر چندین سال باشد که در این تیم بازی می کند. فیروز کریمی نه تنها با این موضوع مبارزه نکرده است بلکه خودش هم غرق شده است. در کنفرانس ها باید اسم یک بازیکن خاص اورده شود و بگویند که او بهترین بازیکن نفت آبادان هست در صورتی که فراموش کرده اند فوتبال یک ورزش تیمی است.

شاید عطش دوباره دیده شدن باعث شد شاهد نشستن فیروز کریمی روی نیمکت نفت آبادان باشیم، اما آقای کریمی الان وقت شومن بازی نیست. اوضاع نفت آبادان خراب است و شاید راه های بهتری از چرب زبان بودن برای نجات نفت آبادان وجود داشته باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها