غلامی: تیم ملی می‌تواند از گروهش صعود کند

احسان حاج‌ صفی هم بازی من بوده و او را دوست دارم. حاج صفی در حمله بسیار خوب کار می‌کند.

غلامی: تیم ملی می‌تواند از گروهش صعود کند

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال می‌گوید تیم کی‌روش اگر نقاط ضعف تیم مثل سمت چپ خط دفاعی را حل کند، می‌تواند نتایج خوبی در جام جهانی کسب کند.

محمد غلامی درباره وضعیت تیم ملی فوتبال پیش از جام جهانی اظهار کرد: با آمدن کی‌روش شرایط خیلی بهتر شد. البته نظر من این است که باید به قرارداد اسکوچیچ پایبند می‌ماندند اما به هر حال خیلی‌ها از او انتقاد می‌کردند و شرایط خیلی خوبی در فوتبال ملی نبود. تنها گزینه جایگزینی او می‌توانست کی‌روش باشد چون شناخت کافی را داشت. به نظر من می‌توانیم نتایج خوبی را با کی‌روش بگیریم.

او ادامه داد: اکنون شرایط روحی و روانی بازیکنان ما خیلی خوب شده است. سیستم کی‌روش دفاع - ضد حمله است. بسیاری از تیم‌های لیگ برتری هم با همین سیستم بازی می‌کنند و به نظر من ساختار خوبی است. ما می‌توانیم با این شرایط از گروه‌مان صعود کنیم. فقط متاسفانه ما نقطه‌ ضعف‌هایی داریم که باید برطرف کنیم. مثلا در سمت دفاع چپ کمی در دفاع مشکل داریم و باید بیشتر کار کنیم.

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال اضافه کرد:‌ احسان حاج‌ صفی هم بازی من بوده و او را دوست دارم. حاج صفی در حمله بسیار خوب کار می‌کند اما در خط دفاع کمی ضعف دارد. امیدوارم با کارهایی که کی‌روش انجام می‌دهد، این نقطه ضعف برطرف شود. در دفاع راست هم صادق محرمی بسیار خوب است اما بستگی دارد چه وظایفی به او می‌دهند. باید ببینیم قرار است جلو بروند یا عقب بمانند. ما نتایج خوبی مقابل اروگوئه و سنگال گرفتیم و ما را امیدوار کرد اما باید حقیقت را ببینیم.

او اضافه کرد: مقابل اروگوئه خوش شانس بودیم که گل نخوردیم. ما در جمع شدم کمی مشکل داریم و فاصله بین بازیکنان‌مان در دفاع زیاد بود. زمانی که حریف توپ را می‌گیرد، تیم باید جمع بازی کنید و تراکم دفاعی وجود داشته باشد. به نظر من نباید فاصله زیادی بین دفاع و هافبک وجود داشته باشد.

مهاجم سابق سپاهان در رابطه با مورایس و سپاهان لیگ بیست‌ودوم گفت: سپاهان تیمی است که همیشه خوب فوتبال بازی می‌کند. من اسم مورایس را زیاد شنیده‌ام و با آمدنش بازیکنان بسیار خوبی را با خودش به لیگ ایران آورد. در این بازی‌ها که دیدم نشان دادند می‌خواهند هجومی بازی کنند. سپاهان جزو تیم‌هایی است که می‌تواند قهرمان شود و من هم دوست دارم این تیم قهرمان شود چون با سپاهان خاطرات خوبی از جمله قهرمانی دارم.

او در پایان درباره وضعیت خودش بیان کرد: من به همراه پژمان نوری و مرتضی فلاحتی در کلاس بی آسیا در انزلی شرکت کردیم و دو هفته‌ای است که این کلاس تمام شده است. می‌خواهم کار مربی‌گری را پیگیری کنم و الگوی من مربیانی مثل قلعه‌نویی است. من کار محمد ربیعی و مجتبی حسینی را هم بسیار دوست دارم و این مربیان را قبول دارم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها