پاسخ قطر به کره‌جنوبی: به این دلایل میزبان شدیم

قطر پس از میزبانی جام جهانی، میزبان جام ملت‌های آسیا نیز شده و رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا برخی دلایل این انتخاب را ذکر کرد.

پاسخ قطر به کره‌جنوبی: به این دلایل میزبان شدیم

پس از انصراف چین از میزبانی جام ملت‌های آسیا، سه کشور قطر، کره‌جنوبی و اندونزی کاندیدهای نهایی میزبانی این تورنمنت شدند که در نهایت، همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد قطر به عنوان میزبان این رقابت‌ها برگزیده شد.

قطر برای دومین بار در 12 سال گذشته (2011) و سومین بار در تاریخ خود پس از برگزاری دوره 1988 میزبان این مسابقات خواهد بود.

بر اساس اظهارات شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا که توسط سایت رسمی کنفدراسیون قاره آسیا منتشر شده است، دلایل زیادی وجود دارد که قطر را برای میزبانی در مسابقات جام ملت‌های آسیا در سال 2023 مناسب می‌دانستند.

رسانه عرب زبان الشرق به تشریح سه دلیل اعطای این میزبانی به قطر از زبان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا پرداخت: اول، قابلیت ها و سابقه قطر در میزبانی رویدادهای مهم ورزشی؛ دوم، توجه دقیق قطر به جزئیات که در سراسر جهان بسیار مورد توجه است. همچنین رئیس AFC درباره دلیل سوم خود نیز گفت: با توجه به زمان کوتاه آماده‌سازی، می‌دانیم که کار سخت بلافاصله آغاز خواهد شد، اما با زیرساخت‌های کلاس جهانی و توانمندی‌های سازمانی بالا، اطمینان داریم که قطر یک دوره عالی برگزار خواهد کرد که با ارزش‌ها و پرستیژ مسابقات مطابقت داشته باشد.

لازم به ذکر است که کره جنوبی پس از انتخاب قطر به این تصمیم اعتراض کرده بود و روزنامه الشرق احتمالا به همین دلیل به تشریح دلایل این انتخاب پرداخته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها