دهقانی: شوت زدن را دوست دارم

من شوت زدن را دوست دارم، قبلاً هم از این گل‌ها زده‌ام و باز هم می‌زنم.

دهقانی: شوت زدن را دوست دارم

وینگر تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اعتقاد دارد تعطیلی بازی‌های لیگ برتر به ضرر این تیم تمام شده است.

رضا دهقانی درباره شکست تیمش برابر تراکتور تبریز، گفت: ما نمایش بدی در این بازی نداشتیم و تیمی که پرسپولیس را شکست داده بود، اذیت کردیم. متأسفانه در ابتدای بازی گل بدی خوردیم، ولی ناامید نشدیم و دو بار به گل رسیدیم. در ادامه اما شرایط طبق خواسته ما پیش نرفت.

وینگر تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در ادامه افزود: تراکتور دو بار دیگر گل زد، ولی در طرف مقابل ما چند موقعیت خوب را از دست داده و حتی توپ را به تیر دروازه هم زدیم. تیم ما این شایستگی را داشت که حداقل یک امتیاز از این بازی بگیرد.

وی در مورد سه شکست اخیر تیمش در لیگ برتر، خاطر نشان کرد: این شرایط ممکن است برای هر تیمی ایجاد شود و هرگز انگیزه‌مان را از دست نمی‌دهیم. فوتبال از این بالا پایین‌ها زیاد دارد و ما یاد گرفتیم که بجنگیم. تیم ما در شروع لیگ شرایط خوبی داشت، ولی بعد از بازی با پرسپولیس و تعطیلی مسابقات لیگ برتر، شرایط تیم‌مان بد شد. این وقفه به ضرر ما تمام شد، ولی تلاش می‌کنیم دوباره نتایج خوبی بگیریم و این اتفاق قطعاً رخ خواهد داد.

دهقانی راجع به گل زیبایی که در بازی با تراکتور به ثمر رساند، اظهار داشت: دوست داشتم تیمم برنده شود، ولی این اتفاق رخ نداد. من شوت زدن را دوست دارم، قبلاً هم از این گل‌ها زده‌ام و باز هم می‌زنم. امسال البته چند بار ضرباتم به تیر خورد و خیلی بدشانس بودم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها