فخرالدینی: استقلال همیشه استقلال است

بازی در زمین حریف سخت است. مخصوصا مقابل تیمی مثل استقلال که خط حمله خوبی هم دارد.

فخرالدینی: استقلال همیشه استقلال است

مدافع تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: امیدواریم داوران با تمرکز بیشتری در بازی‌ها حاضر شوند تا هیچ تیمی ضرر نکند.

میلاد فخرالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص برد 2 بر صفر آلومینیوم مقابل مس کرمان و ادامه روند نتیجه گیری این تیم، اظهار داشت: بازی خوبی مقابل مس کرمان انجام دادیم. کل بازی را در اختیار داشتیم. البته حریفمان هم تیم خوب و سرسختی بود ولی خداراشکر توانستیم برنده باشیم و با سه امتیاز این بازی شرایطمان را در جدول بهتر کنیم.

وی تصریح کرد: امسال تغییرات زیاد داشتیم. حدود 15 نفر به ما اضافه شدند. به همین خاطر به زمان نیاز بود تا بازیکنان با هم هماهنگ شوند. الان به هماهنگی خوبی رسیده‌ایم و خدا هم کمک کرد توانستیم از بازی با سپاهان نتایج خوبی کسب کنیم.

وی در خصوص اشتباهات داوری که تمام تیم‌ها به آن اعتراض دارند، گفت: صحبت فایده ندارد چون چیزی تغییر نمی‌کند. امیدواریم داوران با تمرکز بیشتری در بازی‌ها حاضر شوند تا هیچ تیمی ضرر نکند.

فخرالدینی در خصوص اینکه آیا روند امتیاز گیری آلومینیوم در بازی این هفته مقابل استقلال هم ادامه پیدا می‌کند، اظهار داشت: ما تیم کم هزینه‌ای در لیگ هستیم. شاید بودجه ما یک دهم تیم‌هایی مثل استقلال، پرسپولیس، سپاهان، فولاد و تراکتور باشد. با اینحال تمام تلاشمان را می‌کنیم که بهترین نتایج را بگیریم.کادرفنی و بازیکنان خوبی داریم. مطمئنا می‌توانیم هر تیمی را اذیت کنیم.

وی افزود: استقلال همیشه استقلال است. تیم بزرگی است. بازیکنان بزرگ و کادرفنی خوبی دارد اما ما هم آلومینیوم اراک هستیم. در دو فصل گذشته خودمان را نشان دادیم. مقابل تیم‌های بزرگ عملکرد خوبی داشتیم و خوب نتیجه گرفتیم. هیچ وقت به راحتی امتیاز از دست ندادیم. تمام تلاشمان را می‌کنیم که در زمین استقلال هم بتوانیم دست پر از زمین خارج شویم.

بازیکن آلومینیوم در مورد اینکه یکی از بهترین خطوط دفاعی لیگ را در اختیار دارند و در هفته دهم به مصاف تیمی می‌روند که یکی از بهترین خط حمله‌های مسابقات محسوب می‌شود، گفت: بازی در زمین حریف سخت است. مخصوصا مقابل تیمی مثل استقلال که خط حمله خوبی هم دارد ولی مطمئن باشید از لحاظ دفاعی عملکرد خوبی خواهیم داشت.

فخرالدینی گفت: البته دفاع فقط 4 مدافع و یک دروازه‌بان نیست. تمام تیم عملکرد دفاعی خوبی داشته است. تلاش می‌کنیم همین عملکرد را مقابل استقلال هم داشته باشیم. ان‌شاالله بتوانیم بازی خوبی انجام بدهیم و بهترین نتیجه را مقابل استقلال به دست بیاوریم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها