دوام: حساب باشگاه پرسپولیس باز می‌شود و روسیاهی‌اش می‌ماند برای ذغال

ان‌شاءالله حساب هم باز می‌شود و رو سیاهی‌اش می‌ماند برای ذغال!

دوام: حساب باشگاه پرسپولیس باز می‌شود و روسیاهی‌اش می‌ماند برای ذغال

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس از اقدامات این معاونت برای حل مشکلات حقوقی باشگاه خبر داد و گفت، حساب این باشگاه با طی مسیر قانونی باز می‌شود.

حسین دوام معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت شکایت یک فرد که خود را نماینده شرکت آل‌اشپورت معرفی کرده و با دریافت حکم 27 میلیاردی باعث بسته شدن حساب بانکی سرخپوشان شده است، اظهار داشت: این فرد هیچ سمتی در شرکت نام برده شده ندارد، حتی صاحب امتیاز این شرکت نیز هرگونه ارتباط با این فرد را تکذیب کرده است. خدا را شکر پرونده هم مسیر خودش را طی می‌کند تا بتوانیم از حقوق باشگاه و بیت‌المال دفاع کنیم.

وی در واکنش به طرح این موضوع که گفته می‌شود فرد یادشده پاسخ تماس‌های باشگاه را نمی‌دهد و حاضر به تخفیف نیست، گفت: اصلاً اینطور نیست، اتفاقاً موضوع کاملاً برعکس است. او بیش از 10 بار فقط به من پیغام داده است و حتی من هم حاضر به قرار گذاشتن با او نیستم، چه برسد به مدیرعامل باشگاه. این فرد اصلاً مسئولیتی در شرکت یادشده نداشته است.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که «آیا راهکاری برای اعتراض مجدد به حکم صادر شده وجود دارد؟»، تصریح کرد: بله راه‌های برای این کار پیش‌بینی شده است و حداکثر اقدامات نیز صورت خواهد گرفت. مهمترین موضوع هم فقدان سمت و عدم نمایندگی این فرد از شرکت آل‌اشپورت است. این فرد نه الان و نه در گذشته هیچ مسئولیتی در این شرکت نداشته است. همانطور که می‌دانید این پرونده برای سال 93 است. متأسفانه ما با یکسری مطالبات و پرونده‌ها از قبل مواجه هستیم که خوب بررسی و پیگیری نشده است. با اطلاع‌رسانی هم باید به هواداران بگوییم که چه بلاهایی در گذشته بر سر باشگاه آمده است و ان‌شاءالله همه مشکلات برطرف شود.

دوام همچنین در مورد شکایت رسول‌پناه از باشگاه پرسپولیس نیز عنوان کرد: در این پرونده هم جای بحث وجود دارد. ایشان در گذشته به‌عنوان مدیرعامل انتخاب شد تا مثلاً منشأ خیر و اعتماد باشد، اما با مصوبه‌ای که به امضای هیئت مدیره وقت رسیده دادخواستی داده و این حکم را گرفته است که البته یکی از امضاهای اعضای هیئت مدیره هم مربوط به خودش بوده است. این پرونده را هم در مراجع قضایی در حال پیگیری هستیم تا ببینیم وضعیتش به کجا خواهد رسید.

«با وجود پرونده‌هایی که در جریان است آیا حساب باشگاه‌ها پرسپولیس باز خواهد شد؟» وی در پاسخ به این سؤال توضیح داد: حتماً. این کار مسیر قانونی دارد که باید طی شود؛ نمی‌توان گفت امروز یا فردا حساب باشگاه باز می‌شود،‌ اما مسیری دارد که باید طی شود. ان‌شاءالله حساب هم باز می‌شود و رو سیاهی‌اش می‌ماند برای ذغال!

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها