ساپینتو در جلسه کمیته انضباطی شرکت نمی‌کند!

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قرار است ساعت 15 امروز در غیاب ساپینتو جلسه خود را برگزار کند.

ساپینتو در جلسه کمیته انضباطی شرکت نمی‌کند!

جلسه کمیته انضباطی برای رسیدگی به تخلف ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال در دیدار با گل‌گهر سیرجان قرار است امروز (دوشنبه) در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برگزار شود. کمیته انضباطی در نامه‌ای از سرمربی استقلال خواسته بود در جلسه امروز شرکت کند و توضیحات خود را درباره اتفاقات دیدار با گل‌گهر ارائه دهد.

باشگاه استقلال در پاسخ به کمیته انضباطی نامه‌ای ارسال و اعلام کرده است: ساپینتو نمی‌تواند امروز در جلسه امروز شرکت کند و در صورت امکان جلسه رسیدگی به این پرونده به چند روز آینده موکول شود.

با وجود این، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قرار است ساعت 15 امروز در غیاب ساپینتو جلسه خود را برگزار کند و باید دید اعضای این کمیته چه تصمیمی درباره اتفاقات دیدار گل‌گهر و استقلال خواهند گرفت و آیا جلسه رسیدگی به این پرونده بنا به درخواست باشگاه استقلال به تأخیر می‌افتد یا همین امروز تصمیم‌گیری نهایی انجام می‌شود.

ساپینتو که به‌دلیل اتفاقات دیدار با ملوان در هفته دوم لیگ برتر به یک جلسه محرومیت تعلیقی محکوم شده بود،‌ در دیدار با گل‌گهر نیز با کادر فنی حریف درگیر و از روی نیمکت اخراج شد، همین موضوع باعث تشکیل پرونده جدید برای سرمربی آبی‌ها در کمیته انضباطی شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها