فتح‌الله‌زاده: نکته منفی از آجورلو ندیدیم

کی‌روش، مربی بزرگی است اگر حمایت کنیم تیم ملی می‌تواند در جام جهانی موفق باشد.

فتح‌الله‌زاده:  نکته منفی از آجورلو ندیدیم

علی فتح‌الله‌زاده یکی از مدیرانی است که با وجود دور بودن از  استقلال نیز همواره درباره این تیم اظهارنظر می‌کند و حواسش به آبی‌های پایتخت هست. او درباره عملکرد استقلال در 8 هفته گذشته لیگ بیست و دوم به خبرنگار ما گفت: استقلال تیم خوبی است و به لحاظ بازیکن خوب بسته شده است. پیش از فصل هم به جذب پلی میکر اشاره کردم و نداشتن چینن بازیکنی به چشم می آید و مشاهده می کنید که ما از خط هافبک خیلی خوب استفاده نمی کنیم. توپ ها از دفاع به حمله ارسال و از پاس های پشت دفاع حریف استفاده می شود. استقلال باید از هر لحاظ تیم کاملی باشد. کادر مدیریت هم خیلی زحمت کشیده و امیدوارم با حمایت هواداران قهرمانی را به دست بیاوریم.

او در مورد شایعات مطرح شده در خصوص تغییرات در مدیریت استقلال ادامه داد: به نظرم وقتی یک مدیر کارش را درست انجام می دهد ما نباید در مورد این مسائل حرف بزنیم. ما نکته منفی از آقای آجورلو ندیدیم و باید به او فرصت بدهیم تا برنامه هایش را اجرا کند.

مدیرعامل سابق استقلال در خصوص بحث تکراری خصوصی‌سازی سرخابی‌ها عنوان کرد: خصوصی‌سازی آغاز شده و خیلی جدی دارند این بحث را دنبال می‌کنند. آقای قربان زاده در سازمان خصوصی‌سازی سخت تلاش می‌کند تا استقلال و پرسپولیس را وارد بورس کند. آقای قربان‌زاده این کار را آغاز زده و روند کار مثبت تلقی می شود.

وی در مورد تاثیر مدیریت در خصوص بحث ناداوری ها گفت: به هر حال در باشگاه کمیته حقوقی داریم. آقای سمیعی خوب تلاش می کند و از جمله وکلای قوی است. همه باید همدل باشیم تا حق استقلال ضایع نشود و دوستان هم دارند تلاش خود را می کنند.

فتح الله زاده که در تیم عزیز محمدی برای ریاست فدراسیون بود، در خصوص انتخاب تاج نظرش را اینگونه بیان کرد: آقای تاج به سیستم آشنا بود و حضورش مثبت است. امیدوارم دوستان جدید مشکلات فوتبال ما را برطرف کنند.

او در مورد شرایط تیم ملی و بازگشت کی‌روش عنوان کرد: تیم ملی بازیکنان خیلی بزرگی دارد. همانند مهدی طارمی که در آن طرف آب بسیار خوب و پرتلاش است و یا سردار آزمون که در تیم پرتغالی کولاک کرده است. کی‌روش، مربی بزرگی است اگر حمایت کنیم تیم ملی می‌تواند در جام جهانی موفق باشد.

فتح‌الله‌زاده در پایان در مورد اینکه استقلال می‌تواند مجدد قهرمانی را تکرار کند یا خیر افزود: حتماً استقلال یکی از مدعیان قهرمانی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها