دلداری یحیی به ترابی

در این بازی مهدی ترابی یک پنالتی را در دقیقه ۸۵ از دست داد که البته این پنالتی به شدت مورد اعتراض بازیکنان و کادرفنی تراکتور قرار گرفت.

دلداری یحیی به ترابی

دیدار رفت دو تیم پرسپولیس و تراکتور بدون تماشاگر در حالی در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که این بازی آبستن حوادث بسیاری بود. دیداری که دو تیرک دروازه، یک پنالتی و در نهایت گلی را داشت که سرخپوشان تبریزی را به سه امتیاز حساس بازی رساند.

در این بازی مهدی ترابی یک پنالتی را در دقیقه ۸۵ از دست داد که البته این پنالتی به شدت مورد اعتراض بازیکنان و کادرفنی تراکتور قرار گرفت و حتی محمدرضا اخباری قصد نداشت بازی را ادامه دهد و برای دقایقی زمین را ترک کرد. با این حال او به زمین بازگشت و پنالتی را مهار کرد.

خطای  پنالتی از سوی محمد حسینی اتفاق ویژه این بازی بود که با اعتراض شدید محمدرضا اخباری و سایر بازیکنان تراکتور همراه شد. آنها برای دقایقی زمین را هم ترک کردند و قصد نداشتند بازی را ادامه بدهند. با این حال و در شرایطی که انتظار می‌رفت یورگن لوکادیا پنالتی را بزند اما ترابی توپ را برداشت و ضربه را زد که اخباری موفق شد توپ را سیو کند. مهدی ترابی در حالی پشت ضربه پنالتی ایستاد که در بازی پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان یورگن لوکادیا ضربه اش را تبدیل به گل کرده بود.

با این وجود یحیی گل محمدی و کادرفنی پرسپولیس جلوی شماره ۹ را نگرفتند تا مهدی ترابی بی توجه به یورگن لوکادیا خودش پشت ضربه پنالتی بایستد و آن را خراب کند! این اشتباه باعث شد حداقل یک امتیاز از کف پرسپولیس برود و شکست این تیم در ورزشگاه خانگی رقم بخورد. مهدی ترابی خودش هم به شدت بابت این ماجرا غمگین و ناراحت بود اما یحیی گل محمدی سرمربی سرد و گرم چشیده پرسپولیس در رختکن با یک جمله تکراری اما موثر به شاگردش روحیه داد: فدای سرت!

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی هم از بازیکنانش تشکر کرد تا روحیه آنها را پس از این شکست تلخ برای بازی سنگین با سپاهان اصفهان حفظ کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها