توصیه جدی کارلوس کی‌روش به علیرضا بیرانوند

دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس طبق توصیه کارلوس کی‌روش نمی خواهد ریسک کند و آینده حرفه ای خودش و سفر به جام جهانی را از دست بدهد.

توصیه جدی کارلوس کی‌روش به علیرضا بیرانوند

دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس در این دیدار دوستانه نیز در حد یک ستاره ظاهر شد و ضربات سنگین فدریکو والورده ستاره رئال مادرید و نونیز مهاجم گلزن لیورپول را با واکنش‌هایی استثنایی مهار کرد.

فارغ از عملکرد خوب تیم ملی ایران در دو بازی دوستانه مقابل اروگوئه و سنگال، درخشش دروازه‌بانان تیم ملی در این دو بازی تا حد زیادی خیال کی‌روش و فوتبال دوستان ایرانی را از خط دروازه راحت کرد. در این میان علیرضا بیرانوند موفق شد دروازه اش را برابر اروگوئه با ستاره‌های شناخته شده اش بسته نگه دارد اما...

بیرانوند در این دیدار تدارکاتی با مصدومیت بازی کرد و کارلوس کی‌روش هم به او گفت که کاش زودتر اطلاع می داد! او نمی خواست فرصت بازی در اولین بازی کارلوس کی‌روش پس از بازگشت مجدد به ایران را از دست بدهد و برهمین اساس حرفی از آسیب دیدگی نسبی خود نزد!

شنیدیم کارلوس کی‌روش سرمربی با تجربه تیم ملی در اتریش به گلر اول تیم ملی گفته است: دیگر هرگز با مصدومیت بازی نکند! بر همین اساس علیرضا بیرانوند پس از بازگشت به ایران با لباس شخصی در تمرین پرسپولیس حاضر شد. او خود را به یحیی گل‌محمدی معرفی کرد و در تمرین حضور یافت اما به دلیل آسیب دیدگی نتوانست کار خود را دنبال کند. بیرانوند کارهای فیزیوتراپی را با کادرپزشکی تیم‌ملی انجام می‌دهد تا امکان حضور در میادین را داشته باشد.

به نظر می رسد دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس طبق توصیه کارلوس کی‌روش نمی خواهد ریسک کند و آینده حرفه ای خودش و سفر به جام جهانی را از دست بدهد. البته پس از نمایش خیره کننده در دیدار دوستانه با تیم ملی اروگوئه خیال علیرضا بیرانوند برای ایستادن درون دروازه ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تا حد زیادی راحت شده است. او شاید تصور می کرد غیبت در این بازی ولو تدارکاتی می تواند شانس فیکس شدن در تیم ملی را کاهش دهد و به همین خاطر حرفی از آسیب دیدگی اش نزد.

علیرضا بیرانوند با همان مصدومیت خفیف درون دروازه ایران ایستاد، خوش درخشید و باعث امیدواری فوتبالدوستان ایرانی و سرمربی پرتغالی تیم ملی شد اما حالا دیگر نمی خواهد با ریسک و خطر کردن شانس دومین حضور و بازی در جام جهانی را از دست بدهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها