زادمهر: وضعیت پرسپولیس این فصل متفاوت است

کارشناس فوتبال ایران ضمن تاکید بر حفظ اسکلت اصلی سرخپوشان نسبت به فصل قبل گفت: هواداران پرسپولیس با توجه به موفقیت های اخیر این تیم انتظار حضور در فینال آسیا را دارند.

زادمهر: وضعیت پرسپولیس این فصل متفاوت است

محمدرضا زادمهر درباره احتمال موفقیت پرسپولیس با توجه به لیست قطعی بازیکنان این تیم در نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر گفت: کالدرون بهترین فردی است که می تواند نقاط ضعف پرسپولیس را تشخیص داده و طبق همان هم بازیکن بگیرد.

این کارشناس فوتبال ادامه داد: مهم ترین نکته ای که در لیست پرسپولیس قابل اتکاست ماندن بازیکنان اصلی این تیم است. ضمن اینکه بازیکنان جدید نظیر کنعانی زادگان و وحید امیری هم تجربه های بین المللی خوبی دارند که می توانند به پرسپولیس کمک کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس از مقایسه ای که بین برانکو و کالدرون توسط هواداران پرسپولیس انجام می شود نیز صحبت کرد و اظهار داشت: هواداران پرسپولیس دیگر از تیمی که مدام قهرمان لیگ برتر ایران می شود توقع حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا دارند.

بازیکن پیشین پرسپولیس خاطرنشان کرد: اکثر تیم های فعلی لیگ برتری تغییرات زیادی داشته اند اما وضعیت پرسپولیس نسبت به آنها متفاوت است و این تیم می تواند با حفظ وضعیت موجود و با مدیریت فنی درست به قهرمانی های خود در این مسابقات ادامه دهد.

وی تاکید کرد: اینکه هواداران بخواهند تاکتیک های برانکو را با افکار فنی کالدرون مقایسه کنند اشتباه است. مهم نتیجه گیری تیم در بازی های فشرده ای که پیش رو دارد است.

زادمهر درباره پیش بینی خود از لیگ برتر نوزدهم خاطرنشان کرد: من فکر می کنم لیگ برتر نوزدهم بسیار جذاب خواهد بود. همه تیم ها به نظرم از این فرصت خیلی خوب استفاده کرده اند و می توانند خودی نشان دهند.

 

منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها