تارتار: مثل ۶ بازی قبلی فردا برای ۳ امتیاز وارد زمین می‌شویم

امیدوارم بازی فردا با حضور هواداران برگزار شود، چون با همراهی آنها انگیزه زیادی می‌گیریم.

تارتار: مثل ۶ بازی قبلی فردا برای ۳ امتیاز وارد زمین می‌شویم

مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پیکان در هفته هفتم لیگ برتر اظهار داشت: جا دارد به مجتبی حسینی، همکارانش و اعضای پیکان که به شهر ما آمدند، خوش‌آمد بگویم. حسینی زحمات زیادی را برای ذوب‌آهن کشیده است و به غیر از بازی فردا برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. بازی‌های امسال سخت بوده و پیکان امسال تیم دونده‌ای است که حسینی ساختار دفاعی خوبی برای این تیم ساخته است. جوانان همیشه انرژی مضاعفی دارند، ولی اشتباهات بیشتری هم مرتکب می‌شوند. باید سعی کنیم مثل بازیکنان پیکان دوندگی داشته باشیم و از اشتباهات‌شان استفاده کنیم. اگر پا به پای آنها بجنگیم می‌توانیم فردا روز خوبی را پشت سر بگذاریم.

وی در ادامه افزود: بازی فردا برای ما و تیم پیکان بسیار سخت است، چرا که هر دو تیم در جدول کنار هم قرار دارند. مثل شش بازی قبلی برای سه امتیاز وارد زمین می‌شویم و امیدوارم با رسیدن به هدف‌مان هواداران را خوشحال کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در مورد عملکرد دارکو بیدوف تصریح کرد: وقتی یک سال و نیم پیش به ذوب‌آهن آمدم، دارکو قراردادی نداشت و در ذوب‌آهن نبود. پس از اینکه مهاجم ما مصدوم شد، با اطلاعاتی که از مسعود ابراهیم‌زاده و قاسم حدادی‌فر که امسال همکار ماست، گرفتم و این بازیکن را تأیید کردند، نسبت به جذب او اقدام کردیم. انصافاً دارکو بیدوف در تمرینات شرایط خوبی دارد و امیدوارم در ادامه راه کمک‌مان کند.

تارتار در واکنش به تعطیلی لیگ برتر و اینکه ممکن است باز هم لیگ به دلیل شرایط تیم ملی با تعطیلی مواجه شود، گفت: بستگی به شرایط تیم‌ها دارد. برخی تیم‌ها شاید به خاطر مصدومانی که دارند، استقبال کنند، برخی‌ها نیز شاید به دلیل شرایط خوب‌شان متضرر شوند. تصمیم با سازمان لیگ بوده و اولویت با تیم ملی است. ما تابع سازمان لیگ و فدراسیون هستیم و برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنیم.

وی در پایان گفت: امیدوارم بازی فردا با حضور هواداران برگزار شود، چون با همراهی آنها انگیزه زیادی می‌گیریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها