طر میزبان احتمالی مراحل حذفی لیگ قهرمانان

فولاد که توانست به عنوان صدرنشین گروه خود راهی دور بعد شود، برابر تیم الفیصلی عربستان قرار خواهد گرفت.

طر میزبان احتمالی مراحل حذفی لیگ قهرمانان

قرار است که پس از پایان رقابت‌های جام جهانی 2022، مراحل حذفی لیگ قهرمانان آسیا از سر گرفته شود و فولاد به عنوان تنها نماینده باقی مانده از ایران، در دور یک هشتم نهایی به مصاف الفیصلی عربستان خواهد رفت.

هنوز کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت رسمی اعلام نکرده است که این مرحله از پیکارها با چه ساز و کاری و در چه کشور یا کشورهایی برگزار خواهد شد اما اکنون یک رسانه سعودی مدعی شده که مراحل حذفی قرار است به صورت متمرکز و در قطر برگزار شود.

رسانه سعودی 360 با انتشار خبری اختصاصی در صفحه توییتری خود نوشت که شانس قطر برای میزبانی مراحل حذفی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب که فوریه 2023 برگزار خواهد شد، بیشتر است.

فولاد که توانست به عنوان صدرنشین گروه خود راهی دور بعد شود، برابر تیم الفیصلی عربستان قرار خواهد گرفت که در فصل قبل لیگ حرفه‌ای عربستان، به دسته پایین‌تر سقوط کرد.

دیگر دیدارهای این مرحله و در منطقه غرب نیز به این صورت خواهد بود که الهلال به عنوان مدافع عنوان قهرمانی مقابل شباب الاهلی قرار خواهد گرفت، الشباب عربستان با نسف قارشی ازبکستان روبرو خواهد شد و 2 تیم قطری الدحیل و الریان نیز با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها