ناظمِ ایرانی، پای ثابت شادی گل عراقی‌ها

ناظم الشریعه تا پایان جام جهانی 2021 هدایت تیم ملی ایران را به عهده داشت.

ناظمِ ایرانی، پای ثابت شادی گل عراقی‌ها

تیم ملی عراق بعد از شکست روز نخست مقابل تایلند، برای حفظ شانس صعود از گروه اول جام ملت‌های فوتسال آسیا 2022 به پیروزی مقابل عمان در بازی دوم نیاز مبرمی داشت. این تیم با هدایت محمد ناظم الشریعه به بردی آسان مقابل حریف شب گذشته خود دست یافت تا با 3 امتیاز در مکان سوم گروه قرار بگیرد.

ناظم الشریعه تا پایان جام جهانی 2021 هدایت تیم ملی ایران را به عهده داشت و شاگردانش با قبول شکست مقابل قزاقستان در یک چهارم نهایی، از رسیدن به جمع چهار تیم بازماندند. او سپس راهی عراق شد تا تجربیات خود را در تیمی به کار بگیرد که در پی به دست آوردن جایگاهی جدید در فوتسال آسیاست. بازیکنان تیم ملی عراق که رابطه بسیار خوبی هم با سرمربی ایرانی خود دارند، شب گذشته بعد از پیروزی 5-0 مقابل عمان، به پیروزی برابر کویتِ میزبان در آخرین بازی دور گروهی می اندیشند.

سرمربی ایرانی تیم ملی عراق که مثل دوران حضورش روی نیمکت تیم ملی ایران، از شروع تا پایان مسابقه کنار زمین با هیجانی خاص حضور داشت، در لحظات به ثمر رسیدن گل‌های تیمش نیز نقشی پر رنگ در شادی بازیکنان داشت و شاگردانش بعد از هر بار باز کردن دروازه حریف، مثل تصاویری که مشاهده می کنید، به سمت ناظم الشریعه رفته و از سر و کول او بالا می رفتند، گویی که سال‌هاست تحت هدایت او، بازی می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها