همدانی: استقلال کار سختی برابر گل‌گهر خواهد داشت

امیدوارم یک بازی جذاب و دیدنی را شاهد باشیم و استقلال در کل لیگ امسال بتواند هوادارانش را راضی نگه دارد.

همدانی:  استقلال کار سختی برابر گل‌گهر خواهد داشت

بازیکن اسبق تیم استقلال به بررسی شرایط فنی این تیم در آستانه بازی با گل گهر پرداخت.

ستار همدانی  در خصوص دیدار پیش روی استقلال مقابل گل گهر  اظهار داشت: مسابقات به گونه‌ای است که همه تیم‌ها قابل احترام هستند. با اینحال تیم گل گهر با توجه به کادرفنی بسیار خوبش، شرایط خاصی دارد. امیر قلعه‌نویی فرد با تجربه‌ای است که کاملا از فوتبال ما و استقلال شناخت دارد. چندین قهرمانی با استقلال دارد.

وی افزود: طبیعتا بازی سختی مقابل گل گهر خواهد بود اما برای استقلال هر بازی باید یک فینال باشد. نباید گفت که فقط این بازی یا بازی با فولاد حساس است. برای استقلال هر بازی حساسیت‌های خاص خودش را دارد. به هرحال امیدوارم یک بازی جذاب و دیدنی را شاهد باشیم و استقلال در کل لیگ امسال بتواند هوادارانش را راضی نگه دارد.

هافبک اسبق استقلال در مورد شرایط هجومی این تیم در دو بازی اخیر مقابل پیکان و نساجی، گفت: هم پیکان و هم نساجی جزو تیم‌های خوب لیگ برتر هستند. هر دو از ساختار مناسبی برخوردار هستند و نمی‌توانیم بگوییم حریفان استقلال ضعیف ظاهر شدند. استقلال واقعا به وحدت تاکتیکی لازم نزدیکتر می‌شود. تعطیلات هم کمک می‌کند تا ضعف‌ها را پوشش بدهند تا با شرایط بهتری در ادامه لیگ حضور پیدا کنند.

همدانی تصریح کرد: اما این بردها نباید باعث شود چشم‌هایش را روی ضعف‌ها ببندد و آن‌ها را نبیند. همچنان در خط هافبک مشکلاتی وجود دارد. هنوز تیم در گردش توپ آنطور که باید و شاید نتوانسته انسجام لازم را به دست بیاورد. در طراحی حملات، حفظ توپ و درصد مالیکت مهم است. در این زمینه مشکلاتی وجود دارد و امیدوارم آن‌ها را در این مدت حل کرده باشند تا شاهد تیمی با مالکیت و گل‌های بیشتر باشیم.

کارشناس فوتبال کشورمان در مورد اینکه برخی معتقدند نوع بازی پیکان و نساجی باعث شد استقلال بتواند نمایشی هجومی داشته باشد، گفت: خودِ استقلال است که در حال رسیدن به یک ثبات تاکتیکی است. به هرحال در فوتبال دو مدل بیشتر نداریم. یک تیم یا باید دفاعی باشد یا تهاجمی، پیکان و نساجی یکی به عنوان تیمی دفاعی و یکی به عنوان تیمی تهاجمی هر دو حالت را به نمایش گذاشتند. پس این استقلال است که توانسته ثبات لازم را داشته باشد. از بار روانی که روی تیم بود کاسته شده و تیم می‌‌تواند حرف‌های بیشتری برای گفتن داشته باشد.

وی در مورد اینکه آیا استقلال می‌تواند روند هجومی خوب خودش در دو بازی قبلی را در بازی مقابل گل‌گهر نیز ادامه بدهد، عنوان کرد: گل گهر تیم بسیار سرخت و دونده‌ای است. آن‌ها با برنامه هستند و از نظر فنی کیفیت بالایی دارند. کادرفنی این تیم بسیار با تجربه است. درک فنی این تیم بالاتر است و مطمئنا استقلال کار سختی خواهد داشت.

همدانی افزود: کادرفنی استقلال در فوتبال ما تازه کار است و برای اینکه شناخت کافی پیدا کند نیاز به زمان دارد. باید این فرصت را به ساپینتو داد که بتواند ایده‌ها و تفکرات خودش را نسبت به مجموعه‌اش پیاده کند. او نشان داده که شناخت بهتری پیدا کرده و قاعدتا درک متقابل در تیم می‌تواند کمک کند تا استقلال بازی روانتری را به نمایش بگذارد. در کل انسان به امید زنده است. باید به استقلال امیدوار بود. باید زمان داد و چند هفته‌ای بگذرد تا بتوانیم نظر کامل و جامعی بدهیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها