محرومیت کنعانی‌زادگان ادامه دارد

با این تفاسیر کنعانی زادگان فعلا مقابل اروگوئه محروم است و نمی‌تواند به میدان برود.

محرومیت کنعانی‌زادگان ادامه دارد

محمدحسین کنعانی‌زادگان در شرایطی در لیست تیم ملی فوتبال قرار گرفته که چندی قبل از سوی کمیته اخلاق به واسطه برخی رفتارهای حاشیه‌ای دو جلسه از همراهی تیم ملی محروم شده بود.

کنعانی‌زادگان به خاطر همین محرومیت دیدار با الجزایر در اردوی قبلی تیم ملی را از دست داد و حالا یک جلسه از محرومیت او باقی مانده است.

این مدافع باتجربه که در عضویت باشگاه الاهلی قطر است در لیست کارلوس کی‌روش برای دیدار با اروگوئه و سنگال قرار گرفت و قرار است به زودی از قطر راهی اتریش شود. این مساله شایعاتی را درباره بخشیده شدن محرومیت یک جلسه‌ای کنعانی زادگان به وجود آورد.

با پیگیری های خبرنگار ما از مسئولان فدراسیون فوتبال اما مشخص شد که محرومیت یک جلسه کنعانی زادگان بخشیده نشده و این مساله همچنان پابرجا است.

بر این اساس کنعانی زادگان به اردوی تیم ملی خواهد رفت اما در مصاف با اروگوئه نمی‌تواند تیم ملی فوتبال ایران را همراهی کند. این مدافع باتجربه اما در مصاف با سنگال می‌تواند به لیست تیم ملی برگردد و بعد از مدت‌ها پیراهن ایران را برتن کند.

البته با توجه به اینکه کارلوس کی‌روش به تازگی به تیم ملی اضافه شده و دوست دارد همه نفرات مد نظرش را در اختیار داشته باشد، احتمال بخشیده شدن محرومیت کنعانی‌زادگان وجود دارد. تا این لحظه تصمیم جدیدی درباره مدافع تیم ملی گرفته نشده، اما هیچ بعید نیست که در روزهای باقیمانده تا دیدار با اروگوئه شاهد بخشش محرومیت او باشیم.

با این تفاسیر کنعانی زادگان فعلا مقابل اروگوئه محروم است و نمی‌تواند به میدان برود و باید دید طی روزهای اینده چه اتفاقاتی درباره او و وضعیتش رخ خواهد داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها