رحمان احمدی: انتخاب کی‌روش درست نبود

در این زمان کم این مربی نمی‌تواند کار فنی خاصی انجام دهد. بحث روحی و روانی یک بحث و مسائل فنی یک بحث است.

رحمان احمدی: انتخاب کی‌روش درست نبود

دروازه‌بان سابق تیم ملی می‌گوید نتایج تیم ملی در جام جهانی بر گردن کی‌روش نیست چون زمانی برای پیاده کردن برنامه‌های خود ندارد.

رحمان احمدی درباره حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی اظهار کرد: انتخاب درستی نبود چون تا جام جهانی زمانی نداریم و اگر قرار بر تغییر بود باید زودتر این کار را می‌کردند. در شرایطی بحرانی تیم ملی‌ این تغییر اشتباه بود و نمی‌دانم در فدراسیون فوتبال چه اتفاقاتی افتاد. حتما اتفاقاتی در فدراسیون و تیم ملی رخ داده که تصمیم بر تغییر شد. فکر نمی‌کنم اکنون کی‌روش بتواند کاری در تیم ملی انجام دهد چون زمانی نداریم.

او ادامه داد: نتایج تیم ملی در جام جهانی بر گردن کی‌روش نیست چون زمانی برای پیاده کردن برنامه‌های خود ندارد. در این زمان کم، واقعا تغییر ممکن نیست و ای کاش حداقل یک مربی ایرانی را می‌گذاشتند. چرا باید افتخار حضور در تیم ملی را به یک مربی خارجی دهیم؟ این یک کارنامه بسیار خوب بود. در این زمان کم این مربی نمی‌تواند کار فنی خاصی انجام دهد. بحث روحی و روانی یک بحث و مسائل فنی یک بحث است.

دروازه‌بان سابق تیم‌ملی با بیان اینکه "سیستم فوتبال ایران مریض است،" گفت: دلیلش این است که فقط به فکر صعود به جام جهانی هستیم و وقتی صعود می‌کنیم، دیگر کسی جلو نمی‌آید و کمک نمی‌کنند. برای موفقیت در جام جهانی هیچ‌کس برنامه ریزی نمی‌کند و خبری از هیچ‌کس نیست.

او درباره دودستگی در تیم ملی در دوره اسکوچیچ عنوان کرد: به هر حال بعضی‌ وقت‌ها مربی اشتباه می‌کند و بعضی وقت‌ها هم بازیکن اشتباه می‌کند. باید نشست‌هایی در این رابطه برگزار می‌شد تا این اتفاق رخ ندهد. تیم ملی بازیکنان بزرگ و تاثیرگذاری دارد و حرف‌هایشان بازخورد بسیار زیادی در عموم مردم دارد و همین باعث ایجاد حاشیه در تیم ملی شد.

احمدی اضافه کرد: امیدوارم با آمدن کی‌روش این حواشی کنار برود. کی‌روش می‌تواند این حواشی را مدیریت کند و بلد است چه کاری باید انجام دهد. امیدوارم در این فاصله کم بتواند تفکراتش را پیاده کند. بعضی از این بازیکنان قبلا با کی‌روش کار کردند و این یک اتفاق مثبت است و کمک می‌کند.

او در خصوص استراتژی حضور یک مربی ایرانی در کنار کارلوس کی‌روش و استفاده از این مربی در آینده به عنوان سرمربی تیم ملی بیان کرد: فکر نمی‌کنم کسی چنین ریسکی کند. اگر هم می‌خواستند از یک مربی ایرانی استفاده کنند، پس چرا این گزینه را برای سرمربی‌گری استفاده نکردند؟ باید این مربی را از اکنون می‌گذاشتیم تا تجربه بزرگ بین المللی کسب کند و بعد از آن در جام ملت‌های آسیا هم هدایت تیم ملی را به عهده داشته باشد.

دروازه‌بان سابق تیم ملی درباره گزینه‌هایی مثل نکونام و منصوریان برای حضور در کنار کی‌روش روی نیمکت تیم ملی گفت: جواد نکونام با تیمش موفق بوده و در جام باشگاه‌های آسیا هم عملکرد خوبی با فولاد ثبت کرده است. او در حالی که جوان است، تجربه بسیار زیادی دارد. منصوریان هم سالیان سال کار کرده و باتجربه است. هر دو گزینه خوب هستند اما به هر حال تصمیم گیرنده ما نیستیم. به هر حال فدراسیون در این رابطه برنامه ریزی کرده است و امیدوارم هرچه که خیر است اتفاق بیفتد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها