توخل: شروع ضعیف‌‌مان مقابل رن طبیعی بود چون خسته‌ایم/ گل حریف آفساید بود

سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن از عملکرد شاگردانش در بازی سوپرجام فرانسه ابراز رضایت کرد و اُفت مقطعی آنها در این بازی را طبیعی دانست.

توخل: شروع ضعیف‌‌مان مقابل رن طبیعی بود چون خسته‌ایم/ گل حریف آفساید بود

تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن عصر امروز (شنبه) با پیروزی 2 بر یک مقابل تیم رن در شهر شنزن چین، برای نهمین بار قهرمان سوپرجام فرانسه شد. شاگردان توماس توخل در حالی این افتخار را کسب کردند که گل اول بازی را در دقیقه 13 و در موقعیتی مشکوک به آفساید دریافت کرده بودند. آنها اما با وجود غیبت نیمار، با ارائه یک بازی قابل قبول که از هر لحاظ بهتر و برتر از بازی حریف بود، انتقام شکست‌شان مقابل رن در فینال جام حذفی فصل گذشته را گرفتند و اولین دستاوردشان را در فصل جدید کسب کردند.

توخل پس از بازی به خبرنگاران گفت: ما بازی را با 75 درصد تملک توپ کنترل کردیم و 10 شوت به سمت دروازه حریف زدیم در حالی که حریف تنها دو شوت زد. ضمناً گل حریف هم آفساید بود. ما در 10 دقیقه ابتدایی بازی مشکلاتی داشتیم، اما بعد از آن شرایط‌مان بسیار خوب شد.

سرمربی پاریسی‌ها افزود: در نیمه دوم با همان رویکردی که در نیمه نخست داشتیم و با همان انسجام و انگیزه پا به میدان گذاشتیم. در تمام مدت آن نیمه در نیمه زمین حریف حضور داشتیم. فضاها را برای حرکت آنها بستیم و توپ‌های زیادی را گرفتیم. نگران بازی ضعیف تیمم در 10 دقیقه ابتدایی مسابقه هم نیستم، چون تطبیق دادن خودمان با شرایط بازی سخت بود. این طبیعی است. بازیکنان ما با توجه به فشاری که تا الان در اردوی پیش‌فصل روی آنها بوده، خسته هستند. با این حال قبول دارم که تیم ما باید در 10 دقیقه اول و آخر بازی پیشرفت کند، اما عملکردمان در حدفاصل این دو مقطع خوب بود.

پاری‌سن‌ژرمن با قهرمانی در سوپرجام فرانسه، به اردوی خود در شرق آسیا پایان داد و به فرانسه برمی‌گردد تا برای بازی یکشنبه هفته آینده‌اش مقابل تیم نیم در هفته اول لوشامپیونه آماده شود.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها