حسینی: وقتی سرمربی تیم ملی تغییر کرده چه اصراری به برگزاری فشرده لیگ است؟

نمی‌توانم روی برنامه‌ریزی‌ها ریز شوم چون سرمربی تیم ملی باید با سازمان لیگ برنامه‌ریزی کند.

 حسینی: وقتی سرمربی تیم ملی تغییر کرده چه اصراری به برگزاری فشرده لیگ است؟

سرمربی پیکان با انتقاد از برنامه‌ریزی لیگ برتر گفت که سازمان لیگ با توجه به تغییر سرمربی تیم ملی می‌توانست بازی‌های هفته ششم را یک روز دیرتر برگزار کند.

مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل گل‌گهر در هفته ششم لیگ برتر گفت: بعد از بازی سختی که مقابل استقلال داشتیم یک دیدار بسیار مهم و دشوار برابر تیم خوب گل‌گهر داریم که امسال یکی از مدعیان اصلی لیگ است. گل‌گهر باشگاه با کلاسی است و توانسته‌اند خودشان را تقویت کنند.

وی با انتقاد از فاصله 4 روزه بازی تیمش برای دیدار فردا تصریح کرد: سرمربی تیم ملی یکشنبه وارد ایران می‌شود و نمی‌دانم چه اصراری بود که فاصله بازی ما 4 روز باشد. با توجه به کیفیت زمین‌های ایران و نداشتن ریکاوری مناسب، از نظر بدنی این برنامه ریزی برای ما دردسرساز می‌شود. چیزی که من را نگران کرده، مصدومیت بازیکنان است.

حسینی عنوان کرد: از سهیل مهدی می‌خواهم خودش را جای ما بگذارد. وقتی کادرفنی تیم ملی دچار تغییرات شده و مشخص نیست مینی کمپ تیم ملی از چه تاریخی برگزار می‌شود، چه اصراری به برگزاری فشرده بازی‌های لیگ است؟ وقتی یک تیم در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال بازی می‌کند انرژی بازیکن به شدت تخلیه می‌شود، بنابراین پس از 3 روز بازی کردن ناعادلانه است. امیدوارم دیگر شاهد سوء مدیریت و بی‌سلیقگی‌ها نباشیم.

سرمربی پیکان خاطرنشان کرد: نمی‌توانم روی برنامه‌ریزی‌ها ریز شوم چون سرمربی تیم ملی باید با سازمان لیگ برنامه‌ریزی کند. می‌توانستند این یک بازی را یک روز عقب بیندازند چون مشخص نیست مینی کمپ تیم ملی چه زمانی برگزار می‌شود. تعطیلی لیگ اشتباه بزرگی است و اینکه بازیکن فقط وارد اردو شود، در هیچ کجای دنیا دیده نمی‌شود و روش منسوخی است.

حسینی در خصوص انتقادها از نحوه اتوبوسی بازی کردن تیمش برابر استقلال گفت: در هیچ جای دنیا از این حرف‌ها نمی‌زنند. هر مربی بر اساس توانمندی خود و تیمش برنامه‌ریزی می‌کند که نبازد. خیلی‌ها اصلا لفظ اتوبوسی را نمی‌دانند. دقایقی را از بالا پرس کردیم، دقایقی را در یک دوم زمین پرس کرده یا عقب آمدیم و دفاع کردیم. اتوبوسی یعنی اینکه کل تیمت به هجده قدم برود که اصلا به این شکل نبود. این داستان‌ها بهانه‌جویی بود. کسی که می‌خواهد بحث فنی را به این شکل انجام دهد اول بازی را ببیند و سپس اظهارنظر کند. تیم ما می‌توانست برنده شود، همانطور که استقلال هم می‌توانست ببرد. هر دو تیم پرتلاش ظاهر شدند ولی بازی برنده‌ای نداشت.

وی در رابطه با اینکه آیا تیمش توانایی رقم زدن اولین شکست گل‌گهر در این فصل را دارد؟ تصریح کرد: هر دو تیم دنبال کسب نتیجه خوب هستند. بازی بسیار دشواری است. آمار بدی مقابل گل‌گهر داریم و دو سال است آنها پیکان را در تهران شکست داده‌اند. گل‌گهر امسال تیم بسیار خوب و نیمکت قوی دارد. دست سرمربی حریف برای استفاده از نیروهایش باز است و یکی از بهترین تیم‌های ایران هستند.

سرمربی پیکان در واکنش به عدم گلزنی تیمش در دیدارهای گذشته یادآور شد: دو مسابقه است که گل نزده‌ایم. این آمار برای خیلی از تیم‌ها وجود دارد. تیم‌ها شکل دفاعی‌شان را به شدت رعایت می‌کنند. باید قبول کنیم که تیم‌ها قوی‌ شده‌اند. مقابل نساجی مازندران و استقلال خلق موقعیت داشتیم. بدترین بازی‌مان برابر مس کرمان بود که توجیهی نیاوردیم و به بدترین شکل باختیم.

حسینی در خصوص اینکه آیا نحوه بازی تیمش در دیدار با پیکان جزو تفکرات او بوده است، گفت: همیشه نمی‌توانیم یک مدل بازی کنیم. زمانی تیم قوی‌تر شما را وادار به عقب بازی کردن می‌کند. یکسری هجمه‌ها وارد می‌کنند تا نتیجه نگرفتن‌ها را توجیه کنند. خیلی از تیم‌ها دفاع می‌کنند ولی کسی صحبت نمی‌کند. بازیکنان ما مقابل استقلال خوب بودند. سامان فلاح جوان 20 ساله‌ای است که سه فصل در لیگ ایران بازی می‌کند. استانداردهای یک دفاع وسط را دارد، به شرطی که مغرور نشود. اگر به همین روند ادامه دهد می‌توانیم روی او در سطح بالا حساب باز کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در تعطیلات لیگ برتر برنامه‌ای برای بازی تدارکاتی دارند، گفت: بازی شاخص یعنی اینکه خارج بروید و بازی کنید. ما مثل همه تیم‌ها معمولی سه روز تمرینات را تعطیل می‌کنیم و اگر بتوانیم در تعطیلات دیدار تدارکاتی برگزار خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها