اوج انتقادات از تمارض‌های مهدی طارمی؛ گلزنی که به تقلب و تمارض مشهور شده است!

او 30 ساله است و اگر این اخراج زنگ خطر بیدار باش نباشد، هیچ چیز دیگری هم نخواهد بود.

اوج انتقادات از تمارض‌های مهدی طارمی؛ گلزنی که به تقلب و تمارض مشهور شده است!

مهاجم ایرانی تیم پورتو شب گذشته در جریان دیدار مقابل اتلتیکو مادرید در اولین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان به علت تمارض کارت زرد دوم را دریافت کرد و از بازی اخراج شد و در نهایت پورتو با شکست 2-1 از زمین خارج شد.

طرفداری | در این میان انتقادات از تمارض های مهاجم ملی پوش ایرانی در فوتبال اروپا به اوج خود رسیده و زک لوی، تحلیلگر فوتبال در این خصوص در توییتر رسمی خود نوشت:

تمارض مهدی طارمی امروز برای تیمش گران تمام شد. الگوی ثابت او در شیرجه زدن بعد از کوچک ترین تماس ها در سراسر اروپا برای او شهرتی در زمینه تمارض به همراه داشته و داوران کم کم در حال مچ گیری از او هستند. سال گذشته در جریان پیروزی 2-1 پورتو مقابل پاچوس دی فریرا به دلیل تمارض کارت زرد دوم را دریافت کرد، و این بار در جریان بازی حساس لیگ قهرمانان اروپا مقابل اتلتیکو مادرید چنین اتفاقی تکرار شد و پورتو 20 دقیقه پایانی را 10 نفره ماند. طارمی یکی از بهترین بازیکنان لیگ پرتغال است و یکی از دلایل اصلی سلطه اخیر پورتو بوده است، اما او به اندازه گلزنی های خود، به خاطر تمارض ها نیز در خاطره ها خواهد ماند. او 30 ساله است و اگر این اخراج زنگ خطر بیدار باش نباشد، هیچ چیز دیگری هم نخواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها