خسروی : استفاده از داوران خانم برای مسابقات پایه پسران کار پسندیده‌ای است

کارشناس داوری گفت: مشکلی برای قضاوت داوران خانم در فستیوال‌های پایه پسران وجود ندارد، اما بهتر این است که قبل از انجام این قبیل کار‌ها مجوز گرفته شود.

خسروی :  استفاده از داوران خانم برای  مسابقات پایه پسران کار پسندیده‌ای است

علی خسروی کارشناس داوری اظهار داشت: تعداد داوران آقایی که در رده سنی امید و نونهالان قضاوت می‌کنند خیلی کم هستند به همین دلیل هیات فوتبال استان بوشهر دست به چنین اقدامی زده است و از بانوان در این امر استفاده نموده، از طرفی هم وقتی بانوان فستیوال‌ها و مسابقات پسران رده سنی پایه را قضاوت می‌کنند تجربه آن‌ها در داوری بالا می‌رود، اما کمیته داوران این استان می‌توانست برای پیش برد بهتر این مسئله، قبل از انجام چنین کاری مجوز لازم را از مسئولان ذی ربط بگیرد.

خسروی تصریح کرد: استفاده از داوران خانم برای قضاوت مسابقات پایه پسران کار پسندیده‌ای است و در نتیجه آن مهارت و تجربه بانوان ما در زمینه داوری بیشتر می‌شود چنانکه فیفا ابلاغ قضاوت سوپر کاپ اروپا در بازی لیورپول و چلسی را به یک داور خانم به نام استفانی فراپارت داده است.

او در ادامه افزود: فکر نمی‌کنم اتفاق خاصی برای آن ۲ دختر رخ دهد و آن ها می توانند کارشان را در زمینه داوری همین طور باانگیزه ادامه دهند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها