محمدی: دلخوری گل‌محمدی از درویش شایعه است

محمدی: یک بازیکن 70 میلیارد پول گرفته است!

کاسیانو ابتدا با مبلغ یک میلیون و 200 هزار یورو به ما پیشنهاد شد. بعد از آن با بررسی‌هایی که انجام دادیم فهمیدیم رقم قرارداد این بازیکن این مقدار نیست.

محمدی: یک بازیکن  70 میلیارد پول گرفته است!

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس شایعه دلخوری یحیی گل‌محمدی و رضا درویش از یکدیگر را بی‌اساس دانست.

 محمد محمدی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره پنالتی اعلام شده به ضرر این تیم در دیدار روز گذشته مقابل هوادار اظهار داشت: ما هم در حین بازی عکس و فیلم صحنه پنالتی را دیدیم، ولی به نظرم بیرون از محوطه جریمه بود. توپ به دست برخورد کرد، ولی بیرون محوطه جریمه. به هر حال فوتبال همین است، اما آنچه اهمیت دارد این است که شاکله دفاعی ما خیلی خوب است.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود پرسپولیس در فصل جاری کهکشانی بسته شده است، گفت: خیلی به این مسائل توجه نمی‌کنیم، ولی همه بچه‌ها از بزرگ‌ترین بازیکن گرفته تا جوان‌ترین‌ها همه ستاره هستند. من خیلی به عناوین اعتقاد ندارم، اما تک تک بچه‌های ما ستاره هستند.

«شایعه شده است همچنان گل‌محمدی و درویش از یکدیگر دلخور هستند.»، معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در واکنش به طرح این موضوع گفت: خودتان گفتید شایعه است. چه دلخوری؟! هیچ مشکلی وجود ندارد، خدا را شکر همه چیز خوب پیش می‌رود و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد. ما و دیگر دوستان تلاش می‌کنیم لبخند را به لب هواداران بیاوریم. ما سال قبل هم می‌توانستیم قهرمان شویم، ولی یکسری اتفاقات افتاد که نشد. امسال اما همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا قهرمانی را برگردانیم.

محمدی که میهمان برنامه «سلام صبح بخیر» شبکه سه سیما بود درباره اینکه دلایل عدم جذب کاسیانو مهاجم مدنظر سرخپوشان چه بود، گفت: کم‌لطفی یکسری هموطنان بود که از داخل اطلاعات می‌دادند. کاسیانو ابتدا با مبلغ یک میلیون و 200 هزار یورو به ما پیشنهاد شد. بعد از آن با بررسی‌هایی که انجام دادیم فهمیدیم رقم قرارداد این بازیکن این مقدار نیست، ولی متأسفانه پای چند ایجنت ایرانی وسط بود و می‌خواستند عدد را بالا و پایین کنند. یکسری توقعات برای بازیکن ایجاد کردند، با این حال ما چندین بار توافق کردیم، ولی بازیکن متعهد نبود و در آخر هم گل‌محمدی گفت که این بازیکن را نمی‌خواهد. او در زعفرانه خانه و پرواز بیزینس کلاس می‌خواست.

وی راجع به اینکه خرید مهاجم خارجی برای سرخپوشان زمان‌بر بوده است، تصریح کرد: ما از ابتدا هدف‌مان این بود که منطقی در بازار شرکت کنیم. اینطور نبود که بخواهیم احساسی خرید کنیم و در یک پست چند بازیکن داشته باشیم، اتفاقی که در برخی‌ تیم‌ها افتاده است. ما براساس لیست سرمربی تیم خرید کردیم. تمام تلاش‌مان این بود مهاجمی بگیریم که کیفیت لازم را داشته باشد و خدا را شکر توانستیم بازیکنان خوبی را جذب کنیم که بی‌سابقه بوده است. لوکادیا از بوندس‌لیگا مستقیماً به لیگ ما آمد و بعد از آن هم توانستیم دیاباته را به خدمت بگیریم.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در واکنش به این ادعا که جذب دیاباته و لوکادیا نزدیک به 90 میلیارد برای سرخپوشان هزینه داشته است، توضیح داد: ما چون بورسی هستیم تمام کارمان شفاف است. ما مثل آکواریوم می‌مانیم و همه چیز را می‌شود دید. قطعاً این اعداد و ارقام درست نیست. ما بازیکن ایرانی داریم برای قرارداد سه ساله 70 میلیارد پول گرفته است. ما چیز پنهان نخواهیم داشت و همه اعداد و ارقام روشن است و رقم قراردادها در سایت کدال بارگذاری خواهد شد.

محمدی در مورد جذب سعید صادقی و اینکه استقلال نیز قصد داشت این بازیکن را به خدمت بگیرد، گفت: خدا را شکر تمام بچه‌هایی که ما امسال جذب کردیم دلی آمدند. خیلی از تیم‌ها بیشتر از این اعداد و ارقام به بازیکنان ما می‌دادند، ولی همه با دل‌شان به پرسپولیس آمدند. خدا را شکر فکر می‌کنم خودشان هم از تصمیمی که گرفتند، راضی بودند. سعی کردیم توازنی در تیم‌مان ایجاد کنیم تا آسیب نبینیم.

«مسئولان استقلال معتقدند حضور صادقی در پرسپولیس دلی نبوده است.»، وی در این مورد هم یادآور شد: آنها باید خودشان پاسخگو باشند، من در مورد باشگاه خودمان اظهارنظر می‌کنم. رقم قرارداد سعید صادقی مشخص است. ما از ابتدا هم دنبال صادقی بودیم و توانستیم جذبش کنیم. وقتی یک بازیکن سال گذشته جزو سه بازیکن برتر لیگ بوده است، چرا نباید او را جذب کنیم؟ او خودش هم علاقه‌مند به پرسپولیس بود و الان هم هفته به هفته شرایطش در تیم بهتر می‌شود.

معاون ورزشی پرسپولیس درباره مذاکره با کاوه رضایی نیز گفت: ما هیچ مذاکره‌ای با او نداشتیم. مدیر برنامه او برای یک بازیکن دیگر به باشگاه ما می‌آمد.

محمدی در پایان درباره آخرین وضعیت مالکیت ساختمان باشگاه پرسپولیس نیز توضیح داد: اینها مسائل حقوقی است و من خیلی در جریان نیستم. یکی از الزامات حرفه‌ای‌سازی که جلسات متعددی در مورد آن برگزار کردیم این است که مالکیت‌مان را مشخص کنیم. در زمان ریاست دادکان سه دانگ ساختمام به پرسپولیس واگذار و مابقی پول هم پرداخت شده است، اما سندش به نام فدراسیون فوتبال بوده است. در این مدت چه اتفاقی افتاده را نمی‌دانم، ولی ما باید مالکیت‌مان را قبل از پایان زمانی که داریم، مشخص کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها