آئین استقبال از تیم دوومیدانی فولاد هرمزگان برگزار شد

تیم دوومیدانی فولاد هرمزگان که در پایان مرحله دوم‌ و پایانی سومین دوره رقابت‌های دوو میدانی نوجوانان-جوانان قهرمانی باشگاه‌های کشور موفق به کسب مدال نقره با ثبت زمان ۴۴.۲۲ موفق به نائب قهرمانی در بخش ۴ در ۱۰۰ متر و همچنین درخشش محمد رضا داوری در پرش طول با کسب مدال برنز و محمد صفا دوگنجی در پرتاب نیزه برنز شد به بندرعباس بازگشت.

آئین استقبال از تیم دوومیدانی فولاد هرمزگان برگزار شد

 

مربی تیم فولاد هرمزگان افزود: سطح مسابقات بسیار بالا و تمامی تیم ها برای کسب عنوان به میدان آمده بودند و مسابقات فراتر از انتظارات پیش رفت.

هادی بلالی پور با بیان اینکه رقابت نزدیکی با تیم پلیمر خلیج فارس و پیام زنجان برای قهرمانی در ربخش ۴ در ۱۰۰ متر داشتیم، اظهار کرد: در صدم ثانیه قهرمانی را واگذار کردیم و مقام دوم را از آن خود کردیم.

وی با اشاره به اینکه این موفقیت کار بزرگی بود که رقم خورد، خاطرنشان کرد: باید از حمایت های مجموعه فولاد هرمزگان تقدیر کنم و امیدوارم با تداوم حمایت ها و برگزاری اردوهای داخلی بتوانیم دوومیدانی هرمزگان را به جایگاه اصلی خود برسانیم و در مرحله بعدی مسابقات مدال خوشرنگتری را کسب کنیم.

همچنین معاون ورزش و جوانان استان هرمزگان، فولاد هرمزگان را نماد عمل به مسئولیت های اجتماعی و حامی ورزش حرفه ای هرمزگان دانست و عنوان کرد: امیدواریم سایر بنگاه های اقتصادی نیز در این زمینه بیشتر از گذشته فعال باشند.

روزبه زابلی پور اظهار کرد: استعدادهای فراوانی در ورزش هرمزگان وجود دارد که نیازمند حمایت و توجه هستند و اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان برای پیشرد اهدافش نیازمند ورود بنگاه های اقتصادی است.

ترکیب تیم فولاد هرمزگان در این مسابقات را امیر ملایی، امیر حسین خاکسار، امیر محمد روحی، طاها داوری، محمد رضا داوری، مهدی فولاد زاده، فیض الله صالحی مقدم و محمد امین محمدی زاده به عنوان ورزشکار و هادی بلالی پور و جلیل ساکت به عنوان مربی تشکیل می دادند که میزبانی ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها