اظهارنظر عجیب عضو هیت مدیره استقلال:

استقلال به لحاظ هزینه در میانه جدول تیم‌های لیگ قرار دارد!

استقلال به لحاظ هزینه در میانه جدول تیم‌های لیگ قرار دارد!

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در واکنش به اخبار مربوط به هزینه‌ این باشگاه در نقل‌وانتقالات مدعی شد، استقلال در بحث هزینه در میانه جدول تیم‌های لیگ قرار دارد.

محمد مومنی  درباره برتری یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل مس کرمان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: استقلال روز پنجشنبه نتیجه بسیار خوبی گرفت و هیجان زیادی را به هواداران منتقل کرد. اگر چه استقلال دیر گل زد، اما رشد تاکتیکی خوبی از خودش به نمایش گذاشت و کانال‌های کناری استقلال خوب بودند. محمد محبی و کوین یامگا در اجرای برنامه‌های ساپینتو موفق‌تر ظاهر شدند، اما کانال میانی با تمرین در هفته‌های آینده می‌توانند با استفاده از پاس‌های عرضی و عمقی مهاجمان را صاحب موقعیت کنند.

وی افزود: استقلال در اجرای کارهای تیمی یک تیم واحد بود، هر چند اشتباهاتی هم داشت که با تمرین در هفته‌های آینده به حداقل خواهد رسید. مطمئناً ساپینتو و کادر فنی‌اش برنامه‌هایی خواهند داشت که تیم گردش توپ خوبی داشته باشد. اینکه وزن تیم ما از یک سمت به سمت دیگری می‌رود و به عمق خط دفاعی حریف کشیده می‌شود، ظرفیت‌های فنی و تاکتیکی‌مان را بیشتر خواهد کرد. باید از موقعیت‌هایی که به دست می‌آوریم بیشترین سود را ببریم تا انگیزه و توان تاکتیکی‌مان را به رخ رقبا بکشانیم. بازیکنان جایگزین نفرات خوبی هستند که توان حمله را بیشتر خواهند کرد. از نظر فردی تیم بسیار خوبی هستیم و در هفته‌های آینده به لحاظ تاکتیکی نیز بهتر خواهیم شد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال با اشاره به حضور بانوان هوادار در ورزشگاه تصریح کرد: حضور بانوان هوادار به‌عنوان یک مسئله مهم ظرفیت‌های تیم را بالا برد. همچنین به لحاظ فرهنگی رشد خوبی خواهد کرد. حضور بانوان در بازی با مس اتفاق بسیار خوبی بود.

مومنی در مورد هزینه بالایی که استقلال در نقل‌وانتقالات کرده است، گفت: خیلی‌ها اعتقاد دارند استقلال گران بسته شده و هزینه گزافی کرده است، در صورتی که آن چیزی را که با بازیکن صحبت کرده‌ایم، روی برگه قرارداد آورده‌ایم و سعی شده است بهترین تصمیم و روش اتخاذ شود. از حق و حقوق‌مان به نحواحسن دفاع خواهیم کرد. نمی‌خواهیم درباره سایر تیم‌ها صحبت کنیم. اگر واقعیت قضیه این است که آن چیزی که روی برگه قرارداد نوشته‌ایم، صحت دارد، هیچ مورد دیگری وجود نخواهد داشت. اعتقاد دارم تیم ما در زمینه هزینه کردن در میانه جدول تیم‌های لیگ برتر قرار دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها