تعلیق کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال پابرجا ماند

کارگروه مجوز حرفه‌ای AFC، حکم به ادامه تعلیق کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال کشورمان داد.

تعلیق کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال پابرجا ماند

کارگروه صدور مجوز حرفه‌ای کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) امروز (چهارشنبه) برگزار شد و اعضای این کارگروه، از فدراسیون‌های آسیایی بابت تطابق سیستم‌های صدور مجوز خود با تغییرات اعمال شده در آیین‌نامه جدید صدور مجوز حرفه‌ای تمجید کردند.

سایت AFC درباره برخی تصمیمات این کارگروه نوشت: «چندین مورد از الزامات مجوزدهندگان در اجرای این سیستم بررسی شد. کارگروه فوق در همین راستا تصمیم گرفت تعَلیق تحمیل شده بر اداره صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال تاجیکستان را پس از اینکه بسیاری از نواقص اصلاح شد، برطرف کند.

کارگروه صدور مجوز حرفه‌ای AFC همچنین با حفظ تعلیق کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال ایران، تا زمان تصحیح همه نواقص موردنظر دبیرخانه کنفدراسیون موافقت کرد.

همچنین با توجه به تأثیرات شیوع در بیشتر فدراسیون‌های آسیایی و تغییر تقویم مسابقات این قاره،‌ کارگروه صدور مجوز حرفه‌ای تصمیم گرفت که الزام باشگاه‌ها برای اخذ این مجوز برای شرکت در مسابقات جام باشگاه‌های فوتسال آسیا، از سال 2024 به 2025 منتقل شود».

کنفدراسیون فوتبال آسیا روز 18 اسفند 1400 اعلام کرد که فعالیت‌های کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون‌های فوتبال ایران و تاجیکستان را تا برطرف شدن همه نقص‌ها، به حالت تعلیق درآورده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها