مصاف تیم ملی با شاگردان مهدوی‌کیا شاید برگزار نشود

گفته می شود قرارداد مهدی مهدوی کیا هم با تیم امید به پایان رسیده است

مصاف تیم ملی با شاگردان مهدوی‌کیا شاید برگزار نشود

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال چند روز پیش در برنامه سلام صبح بخیر گفت این بازی 25 شهریور در تهران برگزار می شود و تیم ملی 48 ساعت بعد از این بازی راهی اتریش خواهد شد. به این خاطر که قرار است روزهای 1 و 5 مهر در اتریش با تیم های اروگوئه و سنگال بازی کند.

با وجود این خبر متوجه شدیم کادر فنی تیم امید و در راس آن مهدی مهدوی کیا هیچ برنامه ریزی برای برگزاری این بازی دوستانه انجام نداده است و شاید به همین خاطر این بازی دوستانه لغو شد. جالب اینکه فدراسیون فوتبال به تازگی با کادر فنی تیم امید تسویه حساب کرده و حتی همه بدهی های جان لامرز هم پرداخت شده است. مربی هلندی و دستیار اول مهدی مهدوی کیا که به دلیل عدم دریافت مطالبات خود به فدراسیون فوتبال جهان شکایت کرده بود.

قرار است تیم ملی تمرینات خود را برای این دو بازی دوستانه 20 شهریور در تهران آغاز کند. البته شروع تمرینات با بازیکنان داخلی خواهد بود و لژیونرها هم دراتریش به اردوی تیم ملی ملحق خواهند شد.

گفته می شود قرارداد مهدی مهدوی کیا هم با تیم امید به پایان رسیده است و تکلیف ادامه حضور او در راس کادر فنی تیم امید بعد از برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال مشخص خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها