مربی مس ارتباط حسین‌خانی با جادوگر را تکذیب کرد!

مربی مس ارتباط حسین‌خانی با جادوگر را تکذیب کرد!

مربی تیم فوتبال مس کرمان از سرمربی نارنجی‌پوشان دفاع کرد و گفت دلیلی وجود ندارد که او بخواهد با استفاده از مسائلی چون جادوگری نتیجه بگیرد.

محمود محمودی‌نیا  درباره برتری 3 بر صفر مس کرمان مقابل پیکان اظهار داشت: بازیکنان ما بعد از دیدار با نفت مسجدسلیمان مصمم شدند و روی ذهنیت آنها کار کردیم. تمرینات خوبی داشتیم و بازیکنان با تلاش زیاد، دستورات تاکتیکی کادر فنی را اجرا کردند. آنها توانستند خودشان را به حریف دیکته کنند و دو گل در نیمه اول به ثمر رساندند. در صحنه‌های یک در مقابل یک موفق بودیم و گل سوم را روی ضربه ایستگاهی زدیم.

وی راجع به وضعیت جذب بازیکن خارجی بیان کرد: با طولانی شدن فرایند جذب بازیکن و مشکلات درونی باشگاه مانند استعفای مدیرعامل، جذب این بازیکنان برزیلی و اسکاتلندی منتفی شد. اگر نیاز باشد، حتماً از سهمیه فیفا استفاده می‌کنیم و بازیکنان خارجی به خدمت می‌گیریم. فعلاً اتکای ما به بازیکنان فعلی مس کرمان است و امیدوارم با همین نفرات موفق باشیم. نفرات جوانی جذب شده‌اند، اما آنها سال گذشته در لیگ یک بوده‌اند و به زمان نیاز دارند.

مربی مس کرمان در مورد اتهاماتی که مبنی بر جادوگری به سرمربی این تیم وارد شده است، تصریح کرد: من با حسین‌خانی کار کرده‌ام و در تمرینات و مسابقات با هم بوده‌ایم. او ساعت‌ها روی تیم و انتخاب‌های خود وقت می‌گذارد و می‌خواهد بازیکنانی باانگیزه داشته باشد. فرزاد آینده‌ای روشن در مربیگری خواهد داشت و دلیلی ندارد که وارد این مسائل شود. او عادت دارد که قبل از هر مسابقه، همه جای زمین را می‌بیند و مربیان برتر دنیا نیز چنین کاری می‌کنند.

محمودی‌نیا با بیان اینکه فرزاد حسین‌خانی پس از بررسی زمین به بازیکنانش توصیه‌هایی می‌کند،‌ به تسنیم گفت: سال گذشته در دیدار با پارس جنوبی، یک گروهِ هدایت شده از بازرسی سرمربی مس فیلم گرفتند. حسین‌خانی به من می‌گفت زمین ورزشگاه پارس بسیار سفت است، اما نوشتند که دارد موادی را روی چمن می‌ریزد. متأسفانه چنین افرادی که سالم کار می‌کنند، دشمنانی دارند و کسانی مانند برخی رقبای ما که در زمین توان رقابت با این نفرات را ندارند، حاشیه درست می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه شائبه جادوگری سال گذشته هم علیه مس کرمان مطرح می‌شد،‌ خاطرنشان کرد: این موضوع سال گذشته با درایت حسین‌خانی و باشگاه مدیریت شد و لطمه‌ای از این بابت نخوردیم. اگر مسائلی چون جادوگری در کار حسین‌خانی بود، من دستیار او نمی‌شدم. فرزاد زندگی خود را وسط گذاشته و من چیزی جز سلامت کاری از او ندیده‌ام.

مربی مس کرمان درباره دیدار روز جمعه مقابل استقلال در هفته سوم لیگ برتر اظهار داشت: استقلال تیمی باشخصیت و پُرمهره‌ترین تیم لیگ برتر است که هر لحظه می‌تواند تاکتیک خود را عوض کند. این تیم سرمربی بزرگی دارد و دست ساپینتو هم پُر است. بازیکنان ما نیز انگیزه زیادی دارند تا بازی خوبی ارائه کنند. مس کرمان هدفمند وارد زمین می‌شود و در این مسابقه به دنبال کسب امتیاز هستیم. برای تساوی به تهران نمی‌رویم، اما در خانه حریفی چون استقلال بازی می‌کنیم و یک امتیاز هم برای ما راضی‌کننده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها