حامد کاویانپور: وضعییت پرسپولیس نگران کننده است !

حامد کاویانپور کاپیتان اسبق سرخپوشان تهرانی گفت: شرایط کنونی پرسپولیس نگران کننده است و هواداران و پیشکسوتان نباید در برابر این شرایط ساکت بمانند....

حامد کاویانپور: وضعییت پرسپولیس نگران کننده است !

حامد کاویانپور با اشاره به شرایط این روزهای پرسپولیس گفت: متاسفانه اوضاع به هیچ وجه خوب نیست و این شرایط من را یاد زمانی می‌اندازد که کاری کردند پرسپولیس سال‌های سال جام نگیرد.

وی افزود: هواداران و پیشکسوتان نباید در مقابل شرایطی که برای پرسپولیس ایجاد کرده اند ساکت باشند. صاحبان اصلی تیم همین هواداران و پیشکسوتان هستند اما متاسفانه هیچ کس از حال و روزی که برای پرسپولیس ایجاد کردند، رضایت ندارد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به نحوه جدا شدن برانکو ایوانکوویچ از جمع سرخپوشان اظهار داشت: برانکو سال ها برای هواداران پرسپولیس جام آورده بود و همه خیالشان با این مربی راحت بود. خود برانکو همه چیز را در مورد رفتنش عنوان کرد و دلایل را گفت. از چند ماه قبل معلوم بود برانکو از شرایط راضی نیست. چرا برای جلب رضایت او کاری انجام ندادند.

کاویانپور اضافه کرد: مدیران باید پاسخگو باشند که چه کاری در این مدت انجام داده اند؟ چرا آنها حاضر نیستند بیایند و اقداماتشان را عنوان کنند. شرایطی که ایجاد کردند، نگران کننده است و هواداران و پیشکسوتان نباید برابر این شرایط ساکت باشند.

وی گفت: چرا زمانی که لیست تیم پُر بود و همچنین تیم سرمربی نداشت بازیکن گرفتند؟ بازیکنانی که جذب شدند مهره های خوبی هستند اما چرا در آن مقطع که تیم سرمربی نداشت بازیکن گرفتند؟

هافبک سال‌های نه چندان دور پرسپولیس اضافه کرد: سروش رفیعی بازیکنی است که هر تیمی آرزوی داشتن چنین مهره ای را دارد. رفتاری که آنها با این بازیکنان کردند در شان پرسپولیس نبود. مدیران قصد دارند بازیکن را در مقابل هواداران قرار دهند.

کاویانپور در مورد جذب مادیبو مایگا هم گفت: در این چند سال چه تعداد بازیکن خارجی آمده است؟ کدامشان توانستند انتظارات را برآورده کنند. بازیکن از لیگ های اروپایی می آمد، نمی‌توانست در فوتبال ایران موفق شود چه برسد به جذب بازیکن از لیگ تایلند.

کاپیتان اسبق پرسپولیس در مورد گابریل کالدرون هم گفت:‌ کالدرون مربی با سابقه ای است و از فوتبال آسیا شناخت خوبی دارد اما با حضور چنین افرادی در مدیریت باشگاه بعید است پرسپولیس روی موفقیت را ببیند.

 

منبع: مدال
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

  • حسین

    ساعت خواب . حالا که رفته رفته وضع داره مطلوب میشه لطفا بیخیال .

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها