مهدی‌زاده از سپاهان جدا شد

مدافع سال‌های گذشته تیم فوتبال سپاهان با انتشار پستی از هواداران این تیم خداحافظی کرد.

مهدی‌زاده از سپاهان جدا شد

محمدرضا مهدی‌زاده در پنجره زمستانی لیگ هجدهم و در انتقالی دو جانبه میان دو باشگاه سپاهان و تراکتور به اردوی طلایی‌پوشان اصفهانی اضافه شد. 

مهدی‌زاده در یک و نیم فصل حضور امیر قلعه‌نویی یکی از بازیکنان مورد توجه این مربی بود و در سه پست مدافع میانی، مدافع چپ و هافبک دفاعی برای سپاهان به میدان رفت.

اوضاع برای مهدی‌زاده تا پنجره زمستانی لیگ بیستم هم خوب بود و گلزنی او در هفته‌های پایانی نیم فصل اول مقابل صنعت نفت بود که سپاهان را در دقایق پایانی مسابقه به سه امتیاز آن دیدار حساس در آن مقطع رساند ولی پس از این مسابقه دیگر مهدی‌زاده خیلی روی خوشی را در اردوی طلایی‌پوشان ندید.

در نیم فصل دوم لیگ بیستم این گولسیانی و پورقاز بودند که بازیکن ثابت سپاهان در قلب خط دفاعی شدند و در لیگ بیست و یکم هم اگرچه مهدی‌زاده در چند مسابقه حضور داشت ولی مصدومیت‌های گاه و بیگاه سبب شد تا در این فصل هم نتواند به چیزی که می‌خواهد دست پیدا کند.

سرانجام شب گذشته در فاصله چند ساعت مانده تا پایان مهلت نقل و انتقالات مهدی‌زاده پس از سه فصل و نیم حضور پر فراز و نشیب در جمع طلایی‌پوشان اصفهانی تصمیم خود را برای جدایی عملی کرد و پس از توافق با مدیران باشگاه از سپاهان خداحافظی کرد.

حالا و پس از فسخ قرارداد با سپاهان مهدی‌زاده طی روزهای آینده تیم فصل آینده خود را انتخاب خواهد کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها