احتمال جدایی محمدی از تیم یونانی

محمدی شهریور سال گذشته در بازار آزاد توسط آ.ا.ک خریداری شد.

احتمال جدایی محمدی از تیم یونانی

آینه میلاد محمدی با تیم آ.ا.ک آتن نیز نامشخص است. با وجود اینکه او در فهرست برای نخستین بازی تیم در فصل جدید برابر لیما حضور دارد، اما یک رسانه یونانی مدعی شده که در روزهای پیش رو وضعیت این بازیکن مشخص خواهد شد و احتمال جدایی او نیز وجود دارد.

پیش از این، کریم انصاری فرد در لیست مازاد ماتیاس ژسوس آلمیدا سرمربی آ.ا.ک قرار گرفت و جدایی او قطعی است و حالا دیگر بازیکن ایرانی این تیم یونانی نیز وضعیت نامشخصی دارد و احتمال جدایی او قوت گرفته است.

در همین خصوص وب سایت یونانی Sdna درباره بازیکن ایرانی آ.ا.ک نوشته است: کلمنت میشلن بازیکن آتنی ها به صورت قرضی به بوردو می رود، اما به زودی به احتمال زیاد آینده محمدی در آ.ا.ک نیز مشخص خواهد شد. میشلن تمام تلاشش را برای تغییر وضعیت خود انجام داد اما او نتوانست به خوبی آماده شود و از تیم جدا شد. ولی او در این راه تنها نیست چرا که علامت سوال های بیشتری، آینده محمدی را همراهی می کند.

این وب سایت در ادامه نوشته است: قطعا وضعیت جدایی میشلن ربطی به آینده محمدی ندارد. با این حال با وجود اینکه این ایرانی در زمان برگزاری اردوی آماده سازی برای متقاعد کردن آلمیدا اشتیاق زیادی از خود نشان داد، اما در بازی های دوستانه ای که انجام داد خوب کار نکرد و نتوانست برنامه های سرمربی تیم را اجرا کند. محمدی نه در پست هافبک چپ و نه حتی به عنوان مدافع (مثل حاجی صفی) نتوانست تردیدها را نسبت به آینده خود برطرف کند.

در بخش بعدی گزارش Sdna ذکر شده است: در مورد محمدی باید این را در نظر بگیریم که او سهمیه بازیکن خارجی محسوب می شود. پیش از این پینهدا، آرائوخو، گارسیا، حاج صفی، محمدی و انصاری فرد ظرفیت سهمیه بازیکنان خارجی را پر کرده اند. در ضمن، این موضوع مهمی است که دو بازیکن با ملیت غیر اتحادیه اروپا در سمت چپ خط دفاعی، با همدیگر در رقابت هستند و این موضوع از ابتدا مطرح بوده است. بنابراین در اینجا منطقی است که سؤالاتی در مورد اینکه اوضاع چگونه پیش خواهد رفت بپرسیم.

رسانه یونانی در مورد نحوه انتقال بازیکن ایرانی به آ.ا.ک توضیح داده است: محمدی شهریور سال گذشته در بازار آزاد توسط آ.ا.ک خریداری شد. ماجرای عجیبی بود زیرا محمدی در ابتدای فصل نقل و انتقالات هدف آتنی ها بود و پیش از این با خنت که پیشنهادی 700 هزار دلاری در سال برای این بازیکن ارائه کرده بود، به توافق رسیده بود. با این حال محمدی در آن زمان معتقد بود که شانس جدی برای دریافت پیشنهاد خوب از یک تیم انگلیسی دارد و رقمی که برای حضور در آ.ا.ک مطرح کرده بود، با مخالفت این تیم روبرو شد.

در بخش پایانی این خبر آمده است: در نهایت و در اقدامی بسیار عجیب و غریب در نقل و انتقالات، با وجود 32 بازی در لیگ سال گذشته که همگی به عنوان بازیکن ثابت انجام شده بود، محمدی از خنت جدا شد. 15 روز پس از آن جدایی، نمایندگان آ.ا.ک به سراغ او رفتند و این بازیکن را به خدمت گرفتند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها