قلعه‌نویی: ترسو بودیم و یک امتیاز هم برای‌مان زیاد بود

اگر بانیاما امروز بود عصای دست ما بود و توپ‌ها را نگه می‌داشت.

قلعه‌نویی: ترسو بودیم و یک امتیاز هم برای‌مان زیاد بود

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: برخلاف بازی گذشته، مقابل مس رفسنجان یک تیم ترسو بودیم. 

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رفسنجان، امیر قلعه‌نویی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل مس رفسنجان در نشست خبری گفت: یک امتیاز را هم زیادی با خودمان می‌بریم؛ آن هم روی شانس و بازی خوب محسن فروزان. برخلاف بازی گذشته یک تیم ترسو بودیم. ایراد بازیکنان این است که یک روز خیلی بالا هستند و یک روز خیلی پایین. خیلی ترسو بودیم و این یک امتیاز را هم با شانس بردیم. باید خیلی خدا را شاکر باشیم.

وی افزود: امروز چهار توپ معمولی هم نداشتیم و خیلی بد بودیم. بهانه نیست ولی شاید به این دلیل بود که یک روز کمتر استراحت کردیم و بازی قبلی‌ ما سنگین‌تر بود. شاید این هم بهانه باشد. تیم ربیعی در همه دقایق بازی با برنامه بازی کرد و ما سردرگم بودیم. با خروج کی‌روش استنلی فشار تیم ما در جلو کم شد. بازیکنانی که هفته قبل خوب بودند، شاید امروز باید ضعیف‌ترین نمره لیگ را به آنها بدهیم. فرهنگ بازیکن ایرانی اینطور است؛ یک روز خیلی بالاست و یک روز خیلی پایین. از تیم داوری و مسئولان برگزاری تشکر می‌کنم؛ یک جو و زمین خیلی خوب بود، ولی من ناراحتم که بچه‌ها خیلی بد بودند. شاید یکی از بدترین بازی‌های دوره مربیگری من باشد. باز هم خدا را شکر یک امتیاز گرفتیم.

سرمربی گل‌گهر سیرجان در مورد داوری و اینکه در یک صحنه کادرفنی مس به شدت نسبت به برخورد توپ به دست مدافع گل‌گهر معترض بودند، تصریح کرد: من که از داوری تشکر کردم. حالا بعضی‌ها قانون را اشتباه می‌گویند؛ هفته قبل مثلا یک پنالتی صد درصد ما را نگرفتند و می‌گویند فاصله نزدیک بوده؛ این قانون اصلاً رد شده است. در این بازی فکر می‌کنم دست مدافع ما فضایی را اِشغال نکرده بود. قانون می‌گوید اگر در محوطه توپ به هر طریقی به دست مهاجم بخورد هند است ولی برای مدافع شرایط خاصی وجود دارد. من دور بودم و ندیدم و به نظرم کارشناسان احترام می‌گذارم.

قلعه‌نویی در واکنش به سوالی در مورد شرایط استنلی کی‌روش و شرایط تهاجمی تیمش تصریح کرد: خط حمله بسیار خوبی داریم؛ ایراد این است بالا و پایین بازیکنان زیاد است. یک روز می‌بینید شکاری فوق‌العاده است و یک روز انگار اصلاً‌ فوتبالیست نیست. در مورد بازیکن گابنی به ما ظلم شد و این ظلم ادامه هم دارد. در رأی نوشته‌اند سه ماه محرومیت. در رأی دو حالت وجود دارد، زمان محرومیت یا از زمان ابلاغ شروع می‌شود و یا از زمانی که موانع برطرف شود. این موانع هم با بازی‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا در 10 فروردین انجام داده  برطرف شده است ولی نمی‌دانیم چه خبر است.

وی ادامه داد: هر چقدر هم بی‌عدالتی و ظلم باشد هم باید تمام شود. شاید به نظر آقایان باید بازیکن 800 هزار دلاری می‌آوردیم و این وسط 300 هزار دلار گُم می‌شد تا بگویند به به! من نمی‌دانم این چه ظلم و بی عدالتی است. به همه مقدسات قسم پارسال هم می‌گفتند ما در حق شما اجحاف کردیم ولی الان هم همان راه را ادامه می‌دهند. دو حالت وجود دارد؛ محرومیت یا از ابلاغ شروع می‌شود یا از زمان برطرف شدن موانع که هر دو تمام شده است. به تدوین مقررات و استیناف می‌گوییم می‌گویند حق با شماست؛ چه کسی باید به داد ما برسد؟ این بازیکن اگر 700 هزار دلار بود هیچ رأی علیه‌اش صادر نمی‌شد.

قلعه‌نویی خاطرنشان کرد: اگر بانیاما امروز بود عصای دست ما بود و توپ‌ها را نگه می‌داشت. آقای نصیرزاده! تو با معرفت هستی و بیا از حق ما دفاع کن و قانون را به مردم بگو. شما مسئول تدوین مقررات هستی و باید نظر نهایی را بدهی. چرا چیزی نمی‌گویی آقای نصیرزاده؟ بگویید تا مردم ظلم پارسال و امسال را متوجه شوند. من این بازیکن را بازی نمی‌دهم ولی بگو تا مردم بفهمند اینها در حق قلعه‌نویی ظلم می‌کنند. کمیته استیناف که نظر نمی‌دهد. اصلاً ما بلاتکلیف هستیم؛ نمی‌دانیم بازیکن می‌تواند بازی کند یا خیر! با یکسری صحبت می‌کنیم و می‌گویند از نظر ما محرومیت تمام شده ولی یکسری می‌گویند «فعلاً فعلاً فعلاً». شاید ایراد این است این بازیکن 70 هزار دلار قیمت دارد؛ اگر قیمتش 700 هزار دلار بود این مشکل پیش نمی‌آمد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها