‌دیدار کامرانى‌فر با مسئولان مالى و دپارتمان داورى فیفا

مذاکرات خوبی در این خصوص صورت گرفت که با پیگیری امور بین‌الملل فدراسیون فوتبال و تعامل مسئولان امور مالی فیفا دنبال خواهد شد.

 ‌دیدار کامرانى‌فر با مسئولان مالى و دپارتمان داورى فیفا

دبیرکل فدراسیون فوتبال با مسئولان امور مالى و دپارتمان داورى فیفا دیدار و گفت‌وگو کرد.

 به نقل از ‌سایت رسمى فدراسیون فوتبال، حسن کامرانى‌فر دبیرکل فدراسیون در ادامه نشست‌هاى مشترک با مسئولان فدراسیون جهانى فوتبال با اعضاى دپارتمان داورى همچنین مسئولان امور مالى فیفا دیدار و گفت‌وگو کرد.

فهرست داوران بین‌المللى فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلى ایران، دوره‌هاى آموزشى داورى همچنین راه‌اندازى VAR در ایران، شرکت‌هاى مورد تأیید و آغاز آموزش داوران در پروژه کمک داور ویدئویى از جمله موضوعاتى بود که در این جلسه مورد بررسى قرار گرفت و مذاکرات مثبتى در این خصوص انجام شد.

کلودیو مسئول اجرایى دپارتمان داوران فیفا از مسئولان داورى جام‌هاى جهانى 2010 و 2014 در ادوارى که کامرانى‌فر از نمایندگان داورى ایران در مسابقات بود نیز در این نشست حضور داشت.

کامرانى‌فر همچنین در ادامه دیدارها و نشست‌هاى خودش با مسئولان بخش مالى فیفا نیز جلسه مشترکى را درباره راه‌هاى انتقال پول بلوکه شده فوتبال ایران و پروژه‌هاى عمرانى فدراسیون با توجه به مشکلات و موانع موجود برگزار کرد و مذاکرات خوبی در این خصوص صورت گرفت که با پیگیری امور بین‌الملل فدراسیون فوتبال و تعامل مسئولان امور مالی فیفا دنبال خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها