بازی خارجی برای خداحافظی سید جلال؟

شاید در فیفادی شهریور یا تعطیلات نیم فصل، پرسپولیس با دعوت از تیمی خارجی، بازی خداحافظی مدنظر خود را برای سیدجلال برگزار کند.

بازی خارجی برای خداحافظی سید جلال؟

پیش از این قرار بود در دیداری به میزبانی ورزشگاه آزادی، پرسپولیس و ملوان رودرروی یکدیگر قرار بگیرند تا سیدجلال حسینی یک نیمه در ترکیب پرسپولیس و یک نیمه در ترکیب ملوان، به میدان برود تا برای همیشه از فوتبال خداحافظی کند.

اما بیانیه باشگاه پرسپولیس باعث شد تا ملوان از این بازی دوستانه انصراف بدهد و حتی عذرخواهی سرخپوشان نیز در این موضوع تاثیری نداشت تا به این ترتیب بازی خداحافظی سیدجلال به آینده موکول شود.

روز گذشته در حاشیه بازی پرسپولیس و تیم امید صحبتهایی درباره بازی خداحافظی حسینی مطرح شد و حتی مسئولان باشگاه پرسپولیس از خود سیدجلال هم در این باره نظر خواستند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که شاید در فیفادی شهریور یا تعطیلات نیم فصل، پرسپولیس با دعوت از تیمی خارجی، بازی خداحافظی مدنظر خود را برای سیدجلال برگزار کند.

البته احتمال دارد این بازی با حریفی از داخل کشور هم برگزار شود و شاید پرسپولیس دوباره به سراغ یکی از تیمهای پیشین حسینی برود.

به هر حال باشگاه پرسپولیس این موضوع را در دستور کار خود قرار داده و به دنبال این است که با حضور هواداران، بازنشستگی سیدجلال را در یک بازی رسمی اعلام کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها