بغلانی: اجازه نمی‌دهیم کار به هفته‌های آخر بکشد

حسین بغلانی، مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اعتقاد دارد، دراگان اسکوچیچ در این تیم موفق خواهد شد.

بغلانی: اجازه نمی‌دهیم کار به هفته‌های آخر بکشد

درباره آمادگی‌اش در تمرینات پیش‌فصل تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: خدا را شکر شرایط بدی ندارم و بعد از اینکه در تمرینات شرکت کردم وضعیت خوبی پیدا کردم. فقط به دلیل اینکه دیرتر از دیگران تمریناتم را شروع کردم یک مقدار از سایر بازیکنان از لحاظ آمادگی بدنی عقب‌ هستم. 

وی ادامه داد: خدا را شکر بعد از اینکه چند جلسه تمرین در آبادان برگزار کردیم، در اردوی 10 روزه‌ای که در تهران داشتیم، تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و سه بازی تدارکاتی هم انجام دادیم که خیلی به آماده‌سازی تیم کمک کرد و اعضای کادرفنی هم شناخت خوبی از بازیکنان پیدا کردند و همه آماده شروع فصل هستیم.

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره حضور اسکوچیچ به‌عنوان سرمربی در این تیم هم گفت: اسکوچیچ مربی توانمند و باتجربه‌ای است و سابقه خوبی در فوتبال ایران دارد. قطعاً با شناخت خوبی که اسکوچیچ از بازیکنان و فوتبال ما دارد، در صنعت نفت موفق می‌شود. 

بغلانی در پایان تصریح کرد: ما امسال تیم خوبی داریم و از سال گذشته هماهنگ‌تر هستیم و سعی می‌کنیم نتایج خوب نیم‌فصل دوم لیگ گذشته را تکرار کنیم. در لیگ نوزدهم نمی‌خواهیم به راحتی امتیاز از دست بدهیم و اجازه نخواهیم داد کار به هفته‌های آخر بکشد. 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها