فریبا: در لیگ امسال تیمی در حاشیه امنیت به سر نمی‌برد

امسال کار بسیار سخت است و اینکه فکر کنیم تیمی در حاشیه امنیت به سر می‌برد، تفکر درستی نیست.

فریبا: در لیگ امسال  تیمی در حاشیه امنیت به سر نمی‌برد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد بازی آسانی در لیگ برتر وجود ندارد و هیجان مسابقات از روز اول با رویارویی استقلال و سپاهان برای هواداران آغاز خواهد شد.

بهتاش فریبا  درباره قرعه تیم فوتبال استقلال در بیست‌ودومین دوره لیگ برتر، اظهار داشت: قرعه استقلال مثل قرعه‌ تیم‌های دیگر است و فرقی نمی‌کند. همه تیم‌های لیگ برتری تا بن دندان مسلح شده‌اند. از تیم آخر جدولی تا قهرمان لیگ، همه خودشان را به خوبی آماده می‌کنند. روی کاغذ دیدار هفته اول برای استقلال سخت است، چون باید با سپاهان روبه‌رو شود، اما در ادامه چند هفته بازی‌ها آسان می‌شوند، در صورتی که اصلاً بازی آسانی نداریم. این موضوع، مشترک بین همه تیم‌هاست. استقلال، پرسپولیس، تراکتور، گل‌گهر، مس رفسنجان و ... دنبال بازیکنان خارجی و باکیفیت رفته‌اند. امسال کار بسیار سخت است و اینکه فکر کنیم تیمی در حاشیه امنیت به سر می‌برد، تفکر درستی نیست.

وی با اشاره به بازی هفته اول استقلال برابر سپاهان تصریح کرد: بازی‌های استقلال و سپاهان همیشه جذاب بوده است. هر دو تیم مربیان پرتغالی دارند و قطعاً یکدیگر را خوب می‌شناسند. شاید این کار به نوعی شرایط را سخت کند، اما در هر صورت هیجان لیگ از روز اول شروع می‌شود و برای هواداران خوب است. امسال مسابقات با حضور هواداران برگزار می‌شود مگر اینکه اوضاع ویروس کرونا بدتر شود که امیدوارم این اتفاق نیفتد. خیلی خوشحالم که هواداران حضور خواهند داشت و خوشحال‌تر می‌شوم که بانوان هوادار نیز در ورزشگاه حضور داشته باشند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال راجع به وضعیت این هم  گفت: مهمترین مسئله‌ برای تیم استقلال حفظ نفرات سال گذشته بود که تقریباً 90 درصد مهره‌های تأثیرگذار حفظ شده‌اند. استقلال یکسری بازیکن باتجربه و جوان گرفته است و اگر سیاوش یزدانی نیز اضافه شود تیم کامل‌تری خواهد داشت.

فریبا در پایان در مورد ثبت‌نام افرادی چون مهدی تاج برای ریاست فدراسیون فوتبال یادآور شد: فوتبال ما نیاز به آرامش دارد. این افرادی که برای ریاست فدراسیون فوتبال رقابت خواهند کرد، باید برنامه‌های‌شان را ارائه کنند، هر چند در گذشته پاسخگوی عملکردشان نبوده‌اند. امیدوارم در شهریور ماه که انتخابات فدراسیون برگزار می‌شود تغییراتی در تیم ملی ایجاد نشود، چون تا جام جهانی فرصت زیادی نداریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها