بررسی موشکافانه همراه با مشخصات فنی انوع داکت اسپلیت توان 30000

داکت اسپلیت ها که برای یکسان سازی دمای تمامی فضاهای یک خانه و یا فضای اداری یا کارگاه استفاده می شوند، دارای طول عمر زیاد بوده و در ظرفیت های مختلف تولید می شوند. داکت اسپلیت های با ظرفیت 30000 که در این مقاله به آن می پردازیم، مناسب فضاهای با متراژ 60 تا 90 متر مربع هستند. باتوجه تقاضای بسیار زیاد داکت ها با این ظرفیت، محدودیتی از لحاظ برند در داکت اسپلیت 30000 وجود ندارد و برند هایی مانند ال جی، گری، هایسنس، بوش، میتسوبیشی و اجنرال در این ظرفیت دستگاه های اینورتر و غیر اینورتر تولید می کنند. در ادامه این مقاله به ویژگی‌های هر یک از این برندها اشاره خواهیم کرد. با مستقل آنلاین همراه باشید.

duct1

اما شاید این سوال ایجاد شود که تفاوت داکت اسپلیت اینورتر و غیر اینورتر چیست. این داکت اسپلیت های تک فاز ساختارشان از دو بخش اصلی کندانسورها و هواسازها تشکیل شده و مجهز به موتور روتاری و کیت های اینورتر هستند. کمپرسور داکت اسپلیت اینورتر برای رساندن دمای محیط به حالت ایده آل بطور مداوم سرعت کمپرسور را تنظیم می‌کند که موجب کاهش مصرف برق و صدای آن خواهد شد، اما در داکت اسپلیت معمولی کمپرسور برای تنظیم درجه حرارت محیط باید به طور پیوسته خاموش و روشن گردند که باعث افزایش مصرف زیاد برق می شود.

انواع مارک های تولید کننده داکت اسپلیت 30 هزار

اکنون قصد داریم 6 برند محبوب تولید کننده داکت اسپلیت با توان 30000 را تشریح کنیم. تمامی این برندها داکت اسپلیت های اینورتر را نیز تولید می کنند.

داکت اسپلیت توان 30000 ال جی : یکی از بارزترین ویژگی های این محصول، سرعت در اجرای عملکردهای گرمایشی یا سرمایشی است. بدنه مقاوم، طراحی با ظرافت، کنترل از راه دور، امکان برنامه ریزی هفتگی، وجود ترمومتر برای اندازه گیری دمای محیط و پرتاب باد تا حدود ۱۰ متر مربع از دیگر ویژگی های داکت اسپلیت توان 30000 ال جی بوده و همچنین صدا و لرزش بسیار کمی دارد.

duct2

داکت اسپلیت توان 30000 گری: این محصول آمریکایی که در چین مونتاژ می شود، مقرون به صرفه و دارای کیت کم مصرف جهت صرفه جویی در انرژی تا 60 درصد و امکان تنظیم دما است. امکان نصب این داکت در سقف وجود دارد، پس فضای کمی را در برمی گیرد. داکت اسپلیت توان 30000 گری هم مجهز به ریموت کنترلی نمایشگری ال‌سی‌دی بوده و هم از راه سیستم های وای فای و بلوتوث قابلیت کنترل دما را دارد. از دیگر ویژگی های آن می توان به پمپ درین با بازدهی بالا، عملکرد توربو در سرمایش و صدای اندک اشاره کرد.

داکت اسپلیت توان 30000 اجنرال:  داکت اسپلیت توان 30000 اجنرال ژاپنی با مونتاژ تایلند نیز دارای کیت کم مصرف است که مصرف انرژی را تا حدود ۷۰ درصد کاهش می دهد.  این دستگاه دارای ورودی هوای تازه بوده و همچنین ضد برفک است. به عنوان ویژگی های مطلوب دیگر آن می توان از سیستم وای‌فای و بلوتوث برای کنترل دما، عملکرد توربو در سرمایش، پمپ درین یا تخلیه با راندمان بالا نام برد.

داکت اسپلیت توان 30000 بوش: این محصول برند کم نظیر بوش، مجهز به کمپرسور روتاری با عملکرد فوق‌ العاده و مصرف کم بوده که مصرف انرژی را تا حدود۷۰ درصد کاهش می دهد. طراحی زیبا، وجود سیستم دیفراست یا یخ زدایی برای جلوگیری برفک، وجود نمایشگر دیجیتالی و ریموت، همچنین کنترل از راه دور با وای فای و بلوتوث، قابلیت برنامه ریزی هفتگی خریداران و سیستم قفل کودک ویژگی های دیگری از این محصول هستند که آن را در میان هم رده های خود محبوب تر می کند.

داکت اسپلیت توان 30000 سامسونگ: این داکت اسپلیت از برند کره ای محبوب سامسونگ نیز دارای کیت کم مصرف است که مانع از بالارفتن هزینه قبض برق می شود. این دستگاه هم برای مناطق گرم و هم معتدل قابل استفاده است. از جمله ویژگی های مهم این وسیله می توان از سیستم دیفراست یا یخ زدایی، سیستم وای فای و بلوتوث، گاز مبردی با قدرت سرمایش بالا (R410A )نام برد.

داکت اسپلیت توان 30000 میتسوبیشی: داکت اسپلیت ۳۰۰۰۰ میتسوبیشی همچون دیگرداکت های این برند ژاپنی مصرف انرژی اندکی دارد. علاوه بر طراحی زیبا، این محصول دارای فیلترهای چند لایه برای بهبود هوا، کنترلر دیجیتالی دیواری، سطح صدا و لرزش اندک است که توجه خریداران طرفدار این برند را جلب کرده است.

duct3

در هنگام خرید داکت اسپلیت توان 30000 باید به چه مواردی دقت کنیم؟

در صورتیکه محصول مورد نظر خود را با بررسی موارد ذکر شده و متناسب با شرایط خود انتخاب کرده اید و قصد خرید دستگاه های داکت اسپلیت 30000 را دارید، لازم است از اعتبار فروشگاهی که از آن خرید می کنید مطمئن شوید. مورد دیگر هزینه ای است که برای خرید محصول می پردازید که لازم است برای یافتن مناسب ترین قیمت از فروشگاه های مختلف تحقیق کنید. یکی از فروشگاه‌ های معتبر اینترنتی که در آن قیمت های به صرفه ای ارائه شده، فروشگاه نوین مارکت بانه است که با بیش از 6 سال تجربه در فروش انواع داکت اسپلیت می تواند به شما برای خریدی آسان و مقرون به صرفه کمک کند. یکی از مزیت های این فروشگاه این است که شما می توانید محصول موردنظر خود را با 5 سال گارانتی معتبر شرکتی و ارسال رایگان داکت اسپلیت درب منزل تان دریافت کرده و پس از اطمینان از تایید اصالت و سلامت کالا اقدام به پرداخت کنید.

 برای کسب اطلاع از قیمت انواع داکت اسپلیت نوین مارکت به آدرس https://novinmarket.com مراجعه کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها