توخل: نیمار از این هم بهتر می‌تواند کار کند

سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن با وجود درخشش نیمار در پیروزی مقابل لیون، هنوز هم از ستاره برزیلی‌اش انتظارات بیشتری دارد.

توخل: نیمار از این هم بهتر می‌تواند کار کند

تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن شب گذشته (یکشنبه) حساس‌ترین بازی هفته ششم لوشامپیونه را با کسب پیروزی یک بر صفر در خانه لیون پشت سر گذاشت و با 15 امتیاز جایگاهش را در صدر جدول رده‌بندی رقابت‌ها تثبیت کرد.

این دومین بازی متوالی است که نیمار با گلزنی در دقایق پایانی به نجات تیمش می‌آید. با این حال توماس توخل سرمربی PSG‌ هنوز از ستاره برزیلی تیمش انتظارات بیشتری دارد.

توخل در پایان بازی به نشریه اکیپ گفت: نیمار هنوز هم می‌تواند بهتر از این کار کند. این تنها دومین یا سومین بازی او طی 4 ماه اخیر است. او می‌تواند بهتر و بهتر شود چون آمادگی جسمانی‌اش بالاتر خواهد رفت. به هرحال او نیمار است و همیشه بازیکنی تأثیرگذار. او همیشه در فکر هجومی بازی کردن و حمله است. ما به بازیکنان مانند نیمار در بازی‌های سخت این چنینی نیاز داریم تا در نبردهای تن‌به‌تن‌ تأثیرگذار باشد.

نیمار در تابستان تلاش زیادی برای بازگشت به بارسلونا انجام داد اما در نهایت در پارک دو پرنس ماند و  توخل می‌گوید که ستاره 27 ساله‌اش الان با تعهد کامل نسبت به پاری‌سن‌ژرمن برای این تیم بازی می‌کند.

توخل افزود: نیمار با ما قرارداد دارد بنابراین او با تمام وجودش برای ما بازی می‌کند. من تأیید می‌کنم که او در زمین بازی با تعهد کامل برای ما کار می‌کند و در مورد تمریناتش هم این موضوع صدق می‌کند. نیمار با هم‌تیمی‌های خیلی خوش است و با آنها کلی می‌خندد. این کارهای برای او طبیعی و برای تیم بسیار خوب است.

سرمربی پاری‌سن‌ژرمن افزود: نیمار به تیم ما آمده تا گل بزند. او اینجاست تا کارهای تأثیرگذاری انجام دهد. به همین دلیل انتظارات من از او بسیار زیاد است.

پاری‌سن‌ژرمن در حال حاضر با 3 امتیاز اختلاف نسبت به آنژی صدرنشین جدول رده‌بندی لوشامپیونه است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها