فوتبالیست هلندی کشته شد

فوتبالیست هلندی کشته شد

مینارد تنها 32 سال داشت.

به نقل از بی‌بی‌سی، کلوین مینارد مدافع راست و 32 ساله هلندی در آمستردام به ضرب گلوله کشته شده است. پلیس هلند این موضوع را تایید کرده است.

این بازیکن فقید در خودروی خود مورد اصابت گلوله قرار گرفته و پلیس اکنون به دنبال بررسی اظهارات شواهد می‌گردد. آن ها به دنبال دو مظنونی هستند که گفته شده بعد از وقوع این اتفاق، به سرعت با یک اسکوتر مشکی از صحنه فرار کرده اند. ماموران یک ایستگاه آتش نشانی در نزدیکی صحنه قتل تلاش خود را برای کمک به مینارد انجام داده اند اما او به دلیل شدت جراحات وارده از دنیا رفته است.

این بازیکن هلندی-سورینامی که سابقه بازی برای اولهاننسه، امن، رویال آنتورپ و فولندام را داشت، در نوامبر 2014 و به دنبال انتصاب جیمی فلوید هاسلبنک، به برتون آلبیون انگلستان پیوست. او به هنگام مرگ عضو باشگاه Alphense Boys بود که در لیگ های سراسری هلند حضور نداشت.

او بعد از حضور در برتون بازی در فوتبال انگلستان را یک "رویا" خوانده بود. او در فصل 15-2014 و در شرایطی که برتون قهرمان لیگ دو (سطح چهارم فوتبال انگلستان) شد به دلیل مصدومیت تنها 10 مسابقه انجام داد و فصل بعدی را به دلیل مصدومیت زانو در یکی از دیدارهای پیش فصل، به کل از دست داد.

او در نهایت در ژانویه 2017 فوبال انگلستان را ترک کرد تا به اسپکنبرگ (در سطح پنجم فوتبال هلند) بپیوندد. برتون و Alphense Boys در پیام هایی نسبت به درگذشت مینارد واکنش نشان داده و با خانواده او ابراز همدردی کرده اند. تمرین روز پنجشنبه Alphense تعطیل شده و بازی روز شنبه این تیم برابر هلندیا نیز به تعویق افتاده است.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها