پس از عید فطر کدام خوانندگان «کنسرت» دارند؟

با پایان ماه مبارک رمضان و فرا رسیدن عید سعید فطر روال برگزاری کنسرت‌ها شکل جدی‌تر به خود گرفته است. در همین راستا چند خواننده پاپ و سنتی در پایتخت به اجرای برنامه می‌پردازند و سیمین غانم و دو گروه برای بانوان اجرا خواهند داشت. ارکستر ملی ایران و ارکستر سمفونیک تهران هم کنسرت‌هایی را پیش رو دارند.

 پس از عید فطر کدام خوانندگان «کنسرت» دارند؟

پس از عید فطر کدام خوانندگان «کنسرت» دارند؟

 

ایلنا نوشت؛ چند ماه پیش بود که پس از فروکش کردن پاندمی کرونا که همه اتفاقات جمعی را به تعطیلی کشانده بود، برگزاری کنسرت‌ها از سر گرفته شد. البته با پایان یافتن محدودیت‌ها بحث‌ها و اختلاف نظرهایی در رابطه با برگزاری کنسرت‌ها وجود داشت، اما در نهایت تصمیم بر این شد که این اتفاق با رعایت دستورالعمل‌ها انجام پذیرد و در ادامه این تصمیم بود که خوانندگان پاپ به مرور اجراهای خود را در جزیره کیش، پایتخت و شهرستان‌ها از سر گرفتند.

البته تئاتر و سینما هم سرنوشت و روندی مشابه موسیقی داشتند و در ادامه، آن‌ها هم به شرایط عادی بازگشتند. با فرارسیدن بهمن‌ماه ۱۴۰۰ هم بر اساس تصمیمات اتخاذ شده، جشنواره‌های فیلم، تئاتر، موسیقی و هنرهای تجسمی فجر نیز به صورت حضوری برگزار شدند و می‌توان آن‌ها را آزمونی برای ادامه این روند دانست که نتایج مثبتی در برداشت. 

بر اساس آمار ارائه شده توسط دبیرخانه رویدادهای مذکور تعداد ابتلای شرکت‌کنندگان، مخاطبان و مسئولان بسیار کم بود و همین موضوع تاییدی بر برگزاری حضوری رویدادهایی چون جشنواره‌ها و کنسرت‌ها بود و در ادامه هم اکران فیلم‌ها و اجرای تئاترها هم به صورت حضوری فعالیت خود را ادامه دادند.

خوانندگان پاپ در تعطیلات نوروزی کنسرت‌هایی را در تهران و شهرستان‌ها روی صحنه بردند که با استقبال مخاطبان مواجه شد. حال نیز پس از پایان ماه مبارک رمضان (که طی این مقطع کنسرت‌های معدودی روی صحنه رفت)، قرار است برخی خوانندگان به اجرای کنسرت بپردازند. گفتنی است داشتن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی توسط مخاطبان در تمامی کنسرت‌ها لازم الاجراست.

با توجه به تعدد برنامه‌های پاپ و دیگر سبک‌ها، اردیبهشت‌ماه امسال را می‌توان یکی از شلوغ‌ترین مقاطع سال در برگزاری کنسرت‌ها دانست. در همین راستا هنرمندان سبک‌های تلفیقی و کلاسیک و سنتی نیز به برگزاری کنسرت خواهند پرداخت که در ادامه گزارش به جزییات این اتفاقات پرداخته می‌شود. 

کنسرت‌های پاپ تهران

مرکز همایش‌های برج میلاد

محسن ابراهیم‌زاده

محسن ابراهیم‌زاده خواننده پاپ که در چند ماه اخیر یکی از پرکارها در زمینه برگزاری کنسرت بوده، قرار است روز دوشنبه دوازدهم اردیبهشت‌ماه طی دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۲:۰۰ به اجرای برنامه بپردازد. 

گفتنی است بهای بلیت‌های این برنامه از صد و پنجاه هزارتومان تا چهارصد و پانزده هزارتومان متغییر است. علاقمندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت‌های فروش مراجعه نمایند. 

سالن همایش ایرانیان

امید جهان

امید جهان فرزند محمود جهان خواننده پاپ و فولک هم روز دوشنبه دوازدهم اردیبهشت‌ماه در سالن سالن همایش ایرانیان طی دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ روی صحنه می‌رود. علاقمندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت‌های معتبر فروش بلیت مراجعه کنند.

گفتنی است قیمت بلیت‌های این کنسرت از صد و بیست هزارتومان تا چهارصد و پانزده هزارتومان متغیراست. 

علی اصحابی 

علی اصحابی خواننده موسیقی پاپ که چند سالی ممنوع‌الکار بود قرار است روز سه‌شنبه سیزدهم اردیبهشت‌ماه طی دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ به اجرای برنامه بپردازد.

قیمت بلیت‌های این کنسرت بر اساس جایگاه صندلی‌ها از صد و بیست هزارتومان تا چهارصد و پانزده هزارتومان متغیر است. بلیت‌های این کنسرت به طور کامل فروخته نشده و علاقمندان می‌توانند برای خرید اقدام کنند. 

تالار وحدت

تالار وحدت تهران هم که طی دو سال همه‌گیری کرونا به جز چند کنسرت آنلاین برنامه‌ای نداشت. طی ماه‌های گذشته مانند دیگر سالن‌های کنسرت میزبان ارکسترها و گروه‌ها بود. حال این سالن که زیر نظر بنیاد فرهنگی، هنری رودکی اداره می‌شود، قرار است میزبان خوانندگان و گروه‌ها باشد. مسئولان برگزاری این کنسرت و دیگر کنسرت‌های تالار وحدت تاکید کرده‌اند بعد از خرید بلیت، ۱ عدد صندلی قبل و بعد جهت حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی غیرفعال خواهد شد و همراه داشتن کارت واکسن، ماسک و دستکش حین ورود به سالن اجرا الزامی است. 

سیمین غانم

سیمین غانم خواننده موسیقی پاپ قرار است به زودی در تالار وحدت اجرایی ویژه بانوان داشته باشد. زمان برگزاری کنسرت سیمین غانم روزهای جمعه و پنجشنبه، بیست و سوم و بیست و نهم اردیبهشت‌ماه راس ساعت ۱۴:۰۰ است.

قیمت بلیت‌های این کنسرت بر اساس جایگاه و صندلی‌ها از صدو ده هزارتومان تا چهارصد و پانزده هزارتومان متغییر است. گفتنی است بلیت‌های این برنامه به طور کامل فروخته نشده و علاقمندان می‌توانند برای خرید اینترنتی به سایت‌های فروش مراجعه کنند. 

گروه بانوان (نوشه) 

گروه بانوان «نوشه» به سرپرستی نیوشا بریمانی نیز دیگر گروهی است که طی روزهای آتی در تالار وحدت روی صحنه می‌روند. زمان برگزاری این کنسرت جمعه سی‌ام اردیبهشت‌ماه راس ساعت ۱۴:۰۰ است. 

اعضای گروه «نوشه» عبارتند از تهیه‌کننده پرهام صوفی، نیوشا بریمانی (نوازنده کمانچه)، مینو قاسم‌پور (نوازنده قانون)، رخساره رستمی (نوازنده عود)، نیلوفر ابراهیمی (نوازنده فلوت)، فروغ فضلی (نوازنده پیانو)، شیرین واعظی (نوازنده درامز)، : سپیده شایگان (نوازنده کیبورد)، کیمیا صرافی (نوازنده پرکاشن)، آذین ملک زاده (نوازنده گیتارباس)، پانیزه اتفاق پرست (نوازنده پیانو دوم). 

گفتنی است قیمت بلیت‌های این کنسرت هم بر اساس جایگاه از صد و سی‌هزارتومان تا چهارصد هزارتومان متغیر است و علاقمندان برای خرید بلیت همچنان فرصت دارند. لازم به ذکر است گروه «نوشه» روز جمعه ۲۴ تیرماه هم راس ساعت ۱۴:۰۰ روی صحنه می‌رود اما هنوز بلیت فروشی آن آغاز نشده است.

گروه بانوان «نهال» 

گروه «نهال» که به بانوان اختصاص دارد روز جمعه بیست و هفتم خردادماه، طی یک سانس میزبان بانوان علاقمند خواهد بود. سرپرست و خواننده گروه «نهال» لیلا نجفی است و دیگر اعضای آن عبارتند از فروغ فضلی (نوازنده پیانو)، مینو قاسم‌پور (نوازنده قانون)، رخساره رستمی (نوازنده عود)، نیلوفر ابراهیمی (نوازنده فلوت)، شیرین واعظی (نوازنده درامز)، کیمیا صرافی (نوازنده پرکاشن)، نگین سریر (نوازنده مهمان). 

گفتنی است قیمت بلیت‌های این کنسرت از صد و ده هزارتومان تا سیصد و پنجاه هزار تومان متغیر است و خرید اینترنتی از سایت‌های معتبر امکان‌پذیرخواهد بود. 

کنسرت‌های کلاسیک،‌ سنتی و تلفیقی

تالار وحدت

گروه «هم‌نوازان حصار»  

علی قمصری نوازنده تار و آهنگساز که طی ماه‌های گذشته طی پروژه‌ «تار ایرانی» به طور مستمر در شهرها و اماکن تاریخی به اجرای برنامه پرداخته، قصد دارد به اتفاق گروهش «هم‌نوازان حصار» در تالار وحدت کنسرت برگزار کند. زمان برگزاری کنسرت «هم‌نوازان حصار» دوشنبه و سه‌شنبه، دوازدهم و سیزدهم اردیبهشت‌ماه راس ساعت ۲۱:۳۰ است. 

اعضای گروه «هم‌نوازان حصار» عبارتند از علی قمصری (سرپرست و نوازنده تار)، سهیل رجب و محمدرضا زاده (خواننده)، همایون نصیری و حمیدرضا یوسفی (نوازندگان پرکاشن)، اشکان مرادی (نوازنده کمانچه)، علیرضا عقیقی (نوازنده تار)، مهدی مرتضایی (نوازنده سنتور)، پانیذ مجاهدنیا (نوازنده بم تار)، تینالاجوردیان (نوازنده عود)، فرزاد امیدی، محمدحقیقی، شیوا سروش، ماهگل صفدری (کوارتت کانتات)، رضا موسوی (کارگردان هنری)، مریم یاستی (طراح لباس) و سروش کریمی نژاد (طراح حرکت).

ارکستر سمفونیک تهران

ارکستر سمفونیک تهران به رهبری ولفگانگ ونگنروت (موزیسین اتریشی) قرار است  روز چهارشنبه، چهاردهم اردیبهشت‌ماه طی یک سانس ۲۱:۳۰ به اجرای کنسرت بپردازد. قیمت‌ بلیت‌های این کنسرت از صدهزارتومان تا دویست و پنجاه هزارتومان متغیر است. میزان استقبال مخاطبان از این برنامه به تمدید آن انجامیده و اعضای ارکستر سمفونیک تهران طی این اتفاق، در روزهای پنجشنبه و جمعه پانزدهم و شانزدهم اردیبهشت‌ماه راس ساعت ۲۱:۳۰ هم اجرا خواهند داشت. 

گفتنی است قیمت بلیت‌های این کنسرت از صدهزارتومان تا دویست و پنجاه هزارتومان متغیر است و به طور کامل فروش رفته است. 

گروه موسیقی لری «تال» 

گروه موسیقی «تال» به سرپرستی فرج علیپور (نوازنده و آهنگساز اهل لرستان) هم یکی دیگر از گروه‌هایی است که طی روزهای آتی در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت. 

زمان برگزاری این کنسرت پنج‌شنبه ۲۲ اردیبهشت‌ماه است و قیمت بلیت‌های آن از صدهزارتومان شروع می‌شود و تا سیصد و پنجاه هزارتومان افزایش می‌یابد. 

ارکستر «سوژین» 

گروه «سوژین» با خوانندگی و آهنگسازی حمیدرضا خجندی هم روز چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت‌ماه طی یک سانس ۲۱:۳۰ در تالار وحدت روی صحنه می‌رود. قیمت بلیت‌های این کنسرت هم از صد و ده هزارتومان تا سیصدهزارتومان متغیر است. گفتنی است محسن میکائیلی رهبری ارکستر «سوژین» را به عهده دارد. 

ارکستر ملی ایران

ارکستر ملی ایران به رهبری شهرام توکلی هم طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه، بیست و نهم و سی‌ام اردیبهشت در تالار وحدت به اجرای کنسرت می‌پردازد. زمان برگزاری آن راس ساعت ۲۱:۳۰ است. 

کنسرت‌های جزیره کیش

پس از پایان یافتن ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر جزیره کیش هم میزبان چند خواننده است که جزییات آن به قرار ذیل است.

کنسرت هال وی آی پی «مریم» 

احسان دریادل

احسان دریادل روز سه‌شنبه، سیزدهم اردیبهشت‌ماه در کنسرت هال وی آی پی «مریم»، طی یک سانس ۲۳:۵۹ به اجرای برنامه می‌پردازد و قیمت بلیت‌های آن از سیصد هزارتومان شروع می‌شود و تا پانصد و پنجاه هزارتومان افزایش می‌یابد. 

امید حاجیلی

امید حاجیلی هم روز چهارشنبه چهاردهم اردیبهشت در یک سانس ۲۳:۵۹ میزبان علاقمندان خواهد بود. قیمت بلیت‌های این کنسرت هم از سیصدهزارتومان تا پانصدهزارتومان متغیر است و علاقمندان برای خرید فرصت دارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها