علیرضا خمسه:

از سگ‌ها و کلاغ‌های محترم کشورم عذر می‌خواهم که بدون اجازه از حافظان بی‌مزد و منت‌تان سخنی گفتم

«علیرضا خمسه» در واکنش به انتقادات استندآپ کمدی‌اش در کانادا، خطاب به کاربران شبکه‌های اجتماعی گفت: بهتر نیست به مسائل اجتماعی و اقتصادی کشور بیشتر اهمیت بدهید.

از سگ‌ها و کلاغ‌های محترم کشورم عذر می‌خواهم که بدون اجازه از حافظان بی‌مزد و منت‌تان سخنی گفتم

سرویس فرهنگی مستقل آنلاین: بعد از اینکه ویدئوی از استندآپ کمدی علیرضا خمسه با نام «خمسه شو» در کانادا منتشر شد، نسبت به صحبت‌های جنجالی او در این ویدئو کاربران شبکه‌های اجتماعی  به شدت واکنش نشان دادند و این استندآپ کمدی را نقد کردند.

بعد از این ماجرا علیرضا خمسه با انتشار یادداشتی خطاب به این کاربران گفت:

« اینجانب علیرضا خمسه که مدتی است به نوع پیشرفته‌ای از سندروم شاپرک (سندرومی که بیمار با ابتلا به آن فکر می‌کند مرغ همسایه غازه) مبتلا هستم و مراحل درمان را طی می کنم. صادقانه اقرار می‌کنم که تا همین دیروز نمی‌دانستم برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی کشور بدون جیره و مواجب و کاملاً خودجوش و عاشقانه از حریم سیاسی و امنیتی شما صیانت می‌کنند، و گرنه اسائه ادب نمی‌کردم و ناجوانمردانه شما عزیزان را با همتایان به اصطلاح «نایس» خارجی‌تان مقایسه نمی‌کردم.

فلذا ضمن پوزش از این غفلت و خود باختگی قول می‌دهم ضمن طی مراحل درمانم از این پس بدون هماهنگی با حافظان بی‌مزد و منت شما قدمی از قدم برندارم و همیشه با الفاظ محترمانه و مودبانه از شما بزرگواران یاد کنم. در حال حاضر هم مشغول خودزنی هستم تا بلکه درس عبرتی شود برای آن دسته از به اصطلاح کمدین‌هایی که قصد داشتند در برنامه‌های آینده‌شان از موش‌ها، گربه‌ها، حشرات و مورچه‌های نازنین کشور مایه بگذارند.

ضمنا سخنی هم با آن دسته از کاربران شبکه‌های اجتماعی دارم که به جای بی‌تفاوتی نسبت به مسائل اقتصادی و اجتماعی اقشار زحمتکش جامعه، همیشه هشیار و بیدار مسایل مهم‌تر کشور هستند. درود بر شما.»

با نشر این یادداشت باز هم واکنش‌های متفاوتی از سوی کاربران مطرح شد. آنها می‌گویند: «آقای خمسه از مغلطه نهایت استفاده را برده است. کسی از گربه و سگ‌های خارجی انتقاد نکرده است، ما می‌گویم چرا قیاسی می‌کنید که درست نیست.»

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها